Part 3 -Kelly'nin yalanı.....

36 2 0
                                    

Sabah oldu.Her kes perişandı....
Esasta Karen.Tüm gece ağlamaktan gözleri şişmişti.Babamda kendinde değildi.Ben okula hazırlanmak için odama gittim.İçeri girdiyimde annem vardı... O bana:"Kızım ne olursa olsun,Kareni,kendini ve babanı yalnız bırakma.Ben hayatta deyilim, ama kalbim sizinle... burda,bu evde,sizin yaninizda..." dedi. Sonra aniden kayboldu.Ben "anne,anne" diye bağırdım.Sonra Karen geldi.Bana ne olduğunu sordu.Ben ona :"Hiç bir şey yok sadece gece iyi uyumadım ondandır hepsi... geçip gider zaten..."söyledim.Ama nedey yalan söyledim ki? .Belkide iyi yaptım.Kardeşim faha fazla üzülmesin diye.... Bu acıyı unuta bilsin,aklından çıkarsin diye.....
Sonta Karen odamdan çıktı.Ben hazırlanıyordum.Birden arkamda bir siyah şapkali birini gördüm.Korkumdan as kalsın bağırıyordum...Kendimi zor tuttum.Karen ve Babam aklıma geldi.Onların üzgünlüyü keni susturdu...Onlar üzülmesin diye sustum.
Çok korkmuştum... Siyah şapkali adama "sen kimsin?" sordum.O bana:" Karen'in rüyasindaki Oven'im." dedi. Ben çok şaşırdım.Bu rüyaya inanmak istememiştim.Oven bana:"Hadi benimle geliyorsun" dedi.Ben "nereye?" sordum.O baba cevap vermede.Ben bir daha sordum. Sonra o bana:"Korkulu dünyaya gidiyoruz"dedi. Ben "orasıda neresi?" sordum ona.O bana ailene mektup yazmami istedi.Mektupda bu kelimeler yaziliyordu:"Kardeşim Karen ve sevgili babacım ben okula gidiyorum.Bu gun bir az erken cıkmam lazımdı.Dun gece sinava hazırlanamadım.Gidip okulda hazırlanicam.Hepinizi cok seviyorum...Öptümmm....

Şimdi Kelly'nin başına neler geldiyini diger bolumde anlatıcam
Umarım beyenmişsinizdir...
Sevgilerle hoşcakalın....
Görüşmek üzere...

Korkulu DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin