Şimdi size başıma gelenleri anlatıcam.Aslinda çok korkunç hikaye....
Yağmurlu bir gündü.Hem de Karen'in dogum günüydü.Misafirlerimiz geldi...Karen pastayi üfledi...Sonra aksam oldu ve her kes gitti.Sonra hepimiz uyumaya gittik.Bir-iki saatden sonra Karen :"Haayır" diye bağırdı.Hepimiz onun sesine uyandık.Sonra Karen ağlayarak:"Ben sizi kaybedersem yaşıyamam,bu acıya katlanamam,ölürüm"dedi.Annem onu sakinleşdirmeye çalışıyordu.Sonra babam Karen'e:"Kızım kendini yorma ben annen ve Kelly her zaman seninleyiz.Asıl biz seni kaybedersek yaşıyamayız,hepimiz ölürüz" dedi.Karen sakinleşiyordu."Annem,babam,canim kardeşim hepinizi cok seviyorum.Ben daha iyiyim.Zaten siz yanimda oldukca kimse beni korkutamaz,baba zarar veremez" diye Karen dedi.Annem ve babam Karenin ve benim yüzümden öpüp uyumaya gittiler.Ben Karenin elinden tuttum ve ona her şeyin iyi olucağını söyledim.Biz bir-birimize sarıldık ve Karen bana beni çok sevdiyini söyledi.Bende ona onu cok sevdiyimi söyledim. Daha sonra uyuduk.Aslında ben uyumamıştım.Bütün gece neden Karen o lafları söyledi.Neden rüyasina girdi? diye kendime sordum. Ama artık duramadım.Gece saat 3:30-du.Onu uyandırıp :"Karen rüyanda ne gördün?sordum.O da bana:"Oven isimli bir genç baba ilerde ayileni kaybedeceksin,sonra sen de öleceksin.Hayatla mücadelede bir tek Kelly kalacak."dedi. Karen bana buna inanmadığını söyledi.Aslinfa ben de inanmamıştım.Sonuçta saçma-sapan bir rüya.Ama bütün gece meraktan duramadim.
5 ay sonra.........
Bu gün 18 temmuzdu.Ben ve Karen okulda eve dönüyorduk.Evin karşısında bir polis arabası vardı. Polise sordum ki:"Neden burdasiniz?İçeri gire bilirmiyiz?"Polis baba hayir iceri giremezsiniz dedi.Karen:"neden?" diye sordu.Polisler sustu.Ben onlara:"niye susuyorsunuz?" dedim. Yine sustular. Sonra babami alayarken gördüm.Karen ve ben Koşarak gittik. Karen neden ağlıyorsun babacım dedi.Babam hala alıyordu.Polisler bize Kelly hanım başınız sağ olsun dediler. Bu gece annemi kaybettim.Karen çok kötüydü.Hatta onu bile hastaneye yerleştirdik.Çünki alamaktan bayılmıştı.Ben o gün kendime bir söz verdim:"Kelly ne olursa olsun hayatta kal,kalmayı başar ve annenin intikamını al.".......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkulu Dünya
Fantasyİki kız bir oğlan bilinmezin peşinde hep koşuyor. Kızlardan büyüyünün ismi :Kelly .Küçüyünün ismi :Karen .Oğlanın ismi:Oven. Bu arkadaslar bilinmezin peşinde olurken Karen ve Kelly ailesini kaybeder.Karen bu acıyı kaldıramaz.İntihar etmek ister ama...