3

448 51 205
                                    

Yorumlarınızı okurken çok eğleniyorum, aynı şekilde oy atarsanız çok mutlu olurum. Sizi seviyorumm, iyi okumalar💘

"Kerem..." dolu gözlerle yanına gelen uzun boylu arkadaşına bakmamaya çalıştı, yine de gördüğü manzara onun ağlamasına sebebiyet vermişti bile. "Berkan... daha ne kadar ağlatacaksın beni?" Karşılıklı olarak ağlamaya başladıklarında birbirlerine sıkıca sarıldılar. "Onun için gelmedim... gerçekten, amacım ağlatmak değildi. Antreman çıkışı son kez çekirdek, kola yapsak olur mu?" Burnunu çekti küçük olan. "Peki... oradan da havalimanına geçerim o zaman, son saatlerimizi birlikte geçirelim."

"İkimiz olsak daha iyi olur, sana sormak istediğim bir şey var." Bunu beklemiyor olacak ki gözleri kocaman oldu. Onlar hep Yunus'la takılırlardı ve Yunus ikisinin de her şeyini bilirdi. O da farkındaydı Berkan için Yunus'dan daha farklı olduğunu ama gitmesine son saatler kala ikisinin olmasını istiyorsa büyük bir sebep gibi duruyordu. "Peki Berkan'ım... antremanın bittiği zamana gelirim ben, annemlere uğrayayım bir." Berkan onu onayladığında Kerem floryadan ayrıldı.

Her detayını sanki son kez görecekmiş gibi inceliyordu, burası onun hayatının en büyük merkeziydi.

***

Antreman bittiğinde aynı sözleştikleri gibi Kerem'in evinin bahçesinde oturmuşlar çekirdek, kola yapıyorlardı. "Kerem bak... Taylan olayında hepimiz Taylan'a destek çıktık, hatta takımdan en büyük desteği ikimiz verdik." Kerem konunun bağlaşacağı yeri sorguladı. İyi de ne alakaydı şimdi bu? "Evet... destekledik."

"ama o zaman bunu eşcinselleri desteklediğimiz için değil Taylan'ı desteklediğimiz içindi. Mesela ben böyle bir paylaşım yapmazdım ya da sen..." Kerem anlamsız bakışlarını atmaya başladığında büyük olan konuyu hızlıca bağlaştırmak istedi. "Fakat... ben eşcinselleri de sonuna kadar destekledim, desteklemeye de devam edeceğim... bu en yakın arkadaşım olduğunda ise yanında kapı gibi duracağım."

"Sacha gay mi?" Kerem olayla en alakasız yorumu çıkarttığında Berkan hayır anlamında gözlerini büyüttü. "Hayır, sen! Sen değil misin?" Ne kadar sakin açıklamaya çalışsa da o anın getirdiği heyecan ile pat diye sormuştu. Kerem'in gözleri şaşkınlıkla açılırken Berkan derin bir nefes almış, saatlerdir kafasında kurduğu dialogları bir kenara atarak yeni bir yol izlemeye çalışmıştı.

"Yani... bak, Mauro'yla olan durumunuz, hareketleriniz... bilmiyorum, farklı geliyor. Yunus'lar İngilizce bilmedikleri için bunu anlamıyor olabilirler ama ben sizin her anınıza tanıklık edebiliyorum. Düşününce Lucas deriz en yakını ama kesinlikle değil. Mauro samimi bir adam lakin herkese karşı da bir duvarı var, bu duvarı aşan ise bir tek sen varsın. Sana bakarken gözleri parlıyor, bu sezon kampta ağzına bir lokma atmayan, hiçbir şekilde gülmeyen adam sen geldiğin gibi gülmeye, yemek yemeğe başladı. Ona iyi gelmen bir yana onun nefesi olmuş gibisin.

bu sabah gittiğini anladım || icardi & keremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin