Ben Evrim ağacı'nın bu konu ile ilgili araştırmalarını okudum. Orada Shifting'in sadece ileri düzeyde bir Lucid Dream (Lucid rüya) olduğu ve konunun kuantum fiziği ile alakasının olmadığını söylüyor. Reality Shifting yani gerçeklik değiştirme ile paralel evrene falan gitmiyoruz, hayır ruhunuzu çıkarıp evrenler arası dolaşıp başka bir evrene gitmiyorsunuz ya da astral seyahat yapmıyoruz.
Shifting ingilizcede "değiştirmek" demek. Sonsuz gerçeklikler var ve biz sadece 1 gerçekliğin farkındayız. Şu an olduğumuz gerçeklikte bile binlerce olasılık ile birlikte yaşıyoruz. Mesela sen çocukken doktor olmak istiyordun ama büyüyünce öğretmen olmak istedin ve bunun için çabalıyorsun. Ama senin bir diğer versiyonun hâlâ doktor olmak istiyor ve doktor olmak için çabalıyor.
Shifting'i günlük hayatımızda yapıyoruz ama dediğim gibi biz sadece BİR gerçekliğin farkına varıyoruz. En basit örnek karşında bir elma ve portakal var. Sen elmanı seçersen elmanı seçtiğin gerçekliğe shiftlenmiş olursun. Ama portakalı seçersen portakalı seçtiğin gerçekliğe shiftlenirsin. Hayatınız boyunca hep shifting yaptınız ama farkında değilsiniz.
Şimdi yeniden sorumuza dönelim. Nedir bu Shifting?
Shifting şu an farkında olduğumuzdan başka bir gerçekliğin farkına varmaktır.
Şimdi Shifting kavramlarına bakalım;
CR: CURRENT REALİTY (Şu an farkında olduğumuz gerçeklik)
DR: DESİRED REALİTY (Farkında olmak istediğimiz gerçeklik)
WR: WAITING ROOM (Bekleme odası #zorunludeğildir#)
METOD: Shiftlenmek için yaptığımız metotlar (Raven, Oxy, Merdiven)
SCRİPT: Farkına varmak istediğiniz gerçekliğiniz için önlemler almak, görüşünüzü belirtmek için kullanılan yazı (Zorunlu değil)
RESPAWNING: Kalıcı shifting gibidir tek farkı oraya shiftlendikten sonra bu gerçekliği tamamen unutuyorsunuz. Kanıtlanmamıştır ki bence kanıtlanması mümkün değil çünki kalıcı shifting yapan kişiler bu gerçekliktende silinir.
PERMASHİFTİNG: Buda kalıcı shiftingdir ve shiftlendikten sonra bir daha cr'nin farkına varamıyorsunuz.
GRUP SHİFTİNG: Arkadaşlarınız ve ya başka birisi ile aynı anda Shifting yapıp aynı gerçekliğin farkına varmak.
Shifting ile heryere shiftlene bilirsiniz çünki demin dediğim gibi SONSUZ OLASILIKLAR VE SONSUZ GERÇEKLİKER var. Çoğu kişinin aklına takılan soru var ora gerçek hayat gibi mi hissettiriyor diye. Evet arkadaşlar bu hayatta nasıl hissediyorsanız orada da öyle çünki orası zaten varolan bir gerçeklik. Kendinizden bir gerçeklik yaratmıyorsunuz, o gerçeklikte zaten varsınız. Sadece şu an farkında değilsiniz. O gerçeklikte bir geçmişiniz var ve oraya gittiğiniz zaman ordaki kişide sensin. Başka birisine shiftlenemezsin sen zaten o gerçekliklerde varsın sadece farkında değilsin. Orası burası kadar gerçek bir yer.
Kendi gerçekliğimiz sadece şu an farkında olduğumuz gerçekliktir. "Orjinal" bir gerçeklik yok. Olasılıklar, seçenekler ve farkında olduklarımız gerçekliğimizi oluşturur ve buda zaman kavramını yaratmış olur. Tüm bu gerçeklikler bir birine benziyor ve biz farketmiyoruz bile bu yüzden bize sadece 1 gerçeklikte yaşıyormuşuz gibi geliyor. Biz herhangi bir gerçekliğe bağlı değiliz. Şu an buraya nasıl kendi gerçekliğim diyorsan shiftlendiğin zaman orasıda senin için kendi gerçekliğin olacak.
Shifting günah değil ve hiçbir dini kaynakta böyle bir şey geçmiyor. Ama bence orada yaptıklarınız günah olabilir. Çünki burası nasıl gerçekse orasıda Allah'ın yarattığı bir gerçeklik. Orada yaptığımız 'günah sayılan şeyler' günahımıza yazılabilir. Benim önerim orada gidipte insan falan öldürmeye kalkışmayın.
Shiftlenmek için tek yapmanız gereken orada olduğunuzun farkına varmak 🤠. Siz zaten oradasınız ve orada olmaya devam edeceksiniz. Tek yaptığınız şey şu anki odaklandığınız gerçeklik yerine başka bir gerçekliğe odaklanmak.
Son bir şey söyleyeyim. Shifting'in bir tanımı yoktur ve sen nasıl tanımlarsan Shifting odur. Rüya gibi olduğunu mu düşünüyorsun o zaman rüya gibi, gerçek olmadığını mı düşünüyorsun o zaman gerçek değil, gerçek olduğunu mu düşünüyorsun o zaman gerçek.
Shifting çok basit bir şey ve siz her gün "bu gün shifting deneyeceğim" diyorsanız zaten boşuna denemeyin derim. Yazı yazarken yazı yazmağı deneyeceğim diyor musunuz? Hayır çünki zaten yazıyorsunuz. Siz zaten shiftleniyorsunuz sadece farkında olmanız gerekiyor. NEYSE ÇOK UZATTIM ŞİMDİ GİT VE SHİFTLENLEN.
İyi shiftlenmeler 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reality Shifting | YENİ NESİL SHİFTİNG
HumorShifting 2020 yılında popülerleşti. Gereksiz ve yalnış bilgiler edinerek Shifting denediniz. 2020 shifttok ile shifting'i büyük ihtimal başaramadınız. Başaramamanız çok doğal, çünki o kadar fazla yanlış bilgini doğru olarak kabullendiniz ki. Bu kita...