BELALAR

13 0 0
                                    

Merhaba ben merve berna nin arkadaşı yani kardeşi. Marketten apar topar kacmak zorunda kaldim istanbuldan da bu sebeple kaçmistim. Annemi kaciran adi Aşşağılik pislik yüzünden buralara kadar elinin uzandigini bilmiyordum tam mutlu oldum derken nerden çıktı bu !!!.. annemi babamla birlikte cok aradık aradan taam 4 yil geçmişti annemi diri diri öldüren bu adam şimdi benden ne istiyordu.!!! Babam bir zamanlar büyük bir is adamiydi hisselerinin birini kaptirinca battikca batti çok zor zamanlar geçirdi intiharin esigine kadar gelmişti borç almasi gerekiyordu annem çok israr etmişti biz bu imkanlardada yaşarız zenginlik önemli değil mutlu olalim yeter diye ama babam mutlulugu sevmiyormus gibi gitti o pislikten borc aldi tefecilerle ne işin olur senin be adam !!.. al işte odeyemeyincede annem............ bunu kaldiramayan babam... şuan nerde ne yapiyor bilmiyorum ama ölmüş olabilir de ben annemin izinden gitmek istiyorum hayati takmayarak azla mutlu olarak hayatimi dagatan adam bnden ne istediğini bilmiyorum benidemi öldürecekti..!! Marketin arkasinda koliler vardi onlarin arasina sığışarak kaçtım yani suanlik basardim evin yolunu tutma vakti gelmisti havada git gide kararmaya baslamisti.. Berna sinirden çıldırmıştir şimdi...

İşte şimdi basliyoor bakalim neler olucak...:) yorumlarsaniz sevinirim. ..

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin