Evan Leonard
Frene daha fazla baskı uygulayarak direksiyonu çevirdim ve asfalta cirit atarak arabayı dikkat çekici bir şekilde durdurdum.
Kısa ve derin bir nefes alıp, önümdeki sıralanmış güzelliklere göz gezdirdim.
Arabadan oldukça yavaş bir şekilde inerek Vincent'in yanına doğru gittim.
Gösterişli girişleri sevmediğim söylenemezdi,mekana girdiğimizde ise yaptığım hareket biraz zaman aldığı için araçtan en son inmiştim.Etraftakiler bir kaç saniye susup bize baktıktan sonra; yeni geldiğimiz hemen kendini belli etmişti.Herkes bir süre sonra eski işine devam ederken ciddi bir şekilde etrafı incelemeye başladım.Çoğu kişi yapılan yarışları izliyor,yarışlara hazılarnıyor ve yarışlar üzerlerine bahis oynuyorlardı.Diğer tarafa baktığımda eğlenceye erken başlayan erkekler ve kızlar eğlenip birbirlerine sürtüyırlardı.Başka bir bölümde ise arabalarına bakım yapan birkaç kişi vardı.Bir bölümde içkiler kullanılarak mini bar yapılmıştı ve bu mekanın sadece dış tarafıydı.Etrafı biraz daha inceledikten sonra bu sefer dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı. Bu tür ortamlarda genellikle kavga eksik olmazdı.Eğer bende buradaysam olmamalıydı.
Alaylı gülümsememi yüzüme takarak Vincent'e döndüm,alaylı ve küçümserce bakmaya başladım.
"Bakıyorumda mekanınızda kavga hiç eksik olmuyor."
Alayla sırıtıp bana doğru gelen ve üstünde tek parça olan kıza baktım,üstündeki gibi kızda iyi parçaydı.Fazlasıyla boyalı olan koyu pembe saçları aşşağı inildikçe rengi koyulaşıyordu,Omzunun hemen altında bitiyor ve yeşil renkli gözleri ile gayet güzel uyum sağlıyordu.
Bu tür kızların burada bulunması güzeldi.Eğlencektim.
Aslında bu tür kızlarla belirli bir ortak ortak noktamız vardı.Oda sadece eğlenmek.Düşünüyordum da Kullanılıp atılmak onları kötü hissettirmiyor muydu?Bunları düşünecek zamanım aslında yoktu ama bugün için bir ayrıcalık yapabilirdim sanırım.
Vincent'in hareket ettiğini hissedince ona döndüm,kaşlarını çatmış ciddiyetle bana bakıyordu.
"Dostum" Duraksayıp derin bir nefes aldı ve devam etti
"Mümkünse sen de kavga çıkarma.Mekanın sahibi bu tür olaylara pek iyi baktığı söylenemez" karşıdan bize doğru gelen kıza baktı , sonra tekrar bana dönerek sözüne devam etti.
"Ciddiyim Evan bu işlere bulaşma,benden söylemesi." diyerek yanımdan gitmeye yeltendiğinde kız bizim yanımıza çoktan varmıştı.
"Selam Vincent."Dedi gülüp yeşil gözlerinin kısılmasını sağlayarak.
Vincent kızın yanına gelmesine pek hoşnut olmamış bir şekilde Ne zaman tuttuğunu bilmediğim nefesini hızlo bir şekilde verdi.
"Sanada selam Gala."Adının Gala olduğunu öğrendiğim kıza daha netaylı bakmaya başladım.
Gülümsemesinden ödün vermeyerek-sanırım alışmıştı- bana döndü.
"Misafirimiz ile tanıştırmayacak mısın?"son kelimesinde Vincent'e bakarak.
"Bu Evan,Gala.Ayrıca misafirimiz değil.Artık bu mekanda takılacak."Kız elini uzattığında bende aynı şekilde uzatarak tokalaşma işlemini gerçekleştirmiştik.Az sonra olacaklardan sonra bu fazla resmiydi.
Gala aklına bişey takılmış gibi surat ifadeaini değiştirerek Vincent'e döndü.Aklına gerçekten de bir şey takılmıştı.
"Clara biliyor mu?"dedi kaşlarını kaldırarak.Vincent sinirlenmiş olmalı ki sesini yükselterek cevap vermişti.
"O buna karışamaz."Diyerek yaslandığı arabadan hızlı bi şekilde öne atılarak yanımızdan uzaklaştı.
Gala,birkaç saniye etrafa baktıktan sonra bana dönerek "Bir dakika"diyerek yanımdan bir süreliğine uzaklaştı.Geri döndüğünde ise elindeki iki viski bardağından birini bana uzatarak gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE RACE★DÜZENLENDİ★
AcciónHayatını değiştiren bir aşk. Sıradan ve iyi hiçbir şey yok. Aydınlığın en açık tonu iken Karanlığın en koyu tonu olmanın hikayesi. ASLA hiçbir şey eskisi gibi olamayacak. SIRLAR VE YALANLAR AÇIĞA ÇIKTIĞINDA GERİYE NE KALACAK?