(Fien)
'Ik wil een nieuw leven beginnen alleen me echte vriendinnen en dat zijn jullie' Zeg ik tegen Karen,Lauren&Sophie. 'Je bent lief!' Zeggen ze en geven me een knuffel. Wat ben ik blij met deze beste vriendinnen. Ik hou van ze. 'Fien we willen je iets zeggen' Zegt Karen. 'Ja?' Vraag ik. 'Nou, we hebben 5 mooie lieve jongens leren kennen en-' 'Nee nee en nee' Onderbreek ik haar. 'Luister nou' Zegt ze. 'We willen dat je geen angst meer hebt voor jongens we willen je helpen' Zegt Sophie verder 'Ik zeg toch nee! Ik wil het niet oké!' Zeg ik boos. 'Sorry' Zeggen ze. 'Dus jij gaat morgen op school al die jongens die tegen jou praten negeren of ontlopen?' Vraagt Karen. 'Nee dat ook niet' Zeg ik.
VOLGENDE DAG OP SCHOOL
(Lauren)
Zo saai. Ik zit in de les wiskunde met Karen,Sophie&Fien. kut lessen. Iemand klopt aan de deur. De deur word opengedaan door die 5 jongens die ik heb leren kennen, Uh hoe heten ze ook al weer? Dioni,Kaj,Jai,Cassius&Samuel. Ja dat was het. 'Jullie zijn laat' Zegt de leerkracht. 'Sorry we moesten repeteren' Zegt Cassius. 'Kijk dit zijn die 5 jongens waar we het gisteren over hadden' Fluister ik naar Fien. 'JA FIEN SCHUIF MAAR EEN PLEK OP' Roept de mevrouw. Urg ik mag haar niet. Fien kijkt haar boos aan maar schuift toch op. 'Zo zitten jullie heel schooljaar altijd met jullie gebabbel' Snauwt de mevrouw. 'Jezus' Zeg ik stil. 'Wat? Lauren?' Vraagt ze. 'Niks' Zeg ik bot. Fien lacht mij half uit. 'En wat sta jij daar te lachen?' Vraagt de mevrouw boos. 'Niks' Zegt ze pist/lachend. 'Jongens ik kies jullie nieuwe plaatsen want jullie praten ook maar een hele les door' Zegt de mevrouw. 'Danku Lauren en idk' Zegt Jai. Ik lach nog harder. 'Dioni tussen Lauren en Fien Kaj naast Lauren daar achter Jai een plaats tussen Cassius en dan Samuel' Zegt de mevrouw. Ze gaan op de plaats zitten. Kaj is echt een leuke. Ik hou van hem. Ja ik ben stiekem verliefd maar ik wil dat niemand het weet. Want als hij mij niet zie zitten dan zet ik me voor schud en dat wil ik niet.
(Dioni)
Ik zit tussen Lauren en een meisje dat Fien heet. Lauren stuurt me een briefje.
L: Praat met Fien dat meisje naast je
D: Waarom zou ik?
L: Please ze is bang voor jongens en ik vroeg gister 'Wat ga je doen als er een jongen tegen je gaat praten negeren of ontlopen' En ze zei 'Nee dat niet' Please voor mij en voor de andere meiden
D: In de pauze proberen
L: Dankje held
Ik moet er van lachen. 'Waarom lach je Dioni?' Vraagt de mevrouw boos. 'Om niks' Lach ik. Ze kijkt me dreigend aan.
(Samuel)
Ik vind Sophie zo leuk ik wil haar als mijn meisje maar mij wilt ze vast niet. Het is pauze. Dioni staat te flirten met een meisje aan de kluisjes en ergens in me zegt dat het niet lukt. Hij krijgt een klapop zijn gezicht HAHA. Ogarme mijn maatje 'Sophietjeehh' 'Samueletjeeuuh raak me niet aan' Zegt ze lachend. Ik lach terug. Oh god haar lach. 'Welke les hebben we zo?' Vraag ik. 'Sport' Zegt ze. 'Oh leuk' Zeg ik dan. 'Nee totaal niet' Zegt ze lachend. De bel gaat. Ik ga naar de jongenskleedkamer. Dioni komt naar binnen met een rode wang. 'Haha wat is er met jou gebeurt' Vraagt Kaj lachend. 'Dat meisje' Zegt Dioni. 'Wat is er gebeurt?' Vraagt Jai. 'Lauren zei dat ze bang is van jongens ens en dat ik eens met haar moest praten ik deed het maar ik stond te dicht bij haar ze keek me bang aan en gaf me een klap' Zegt Dioni. 'Aww ogarme maatje' Zeg ik. We gaan zitten op een bankje als we klaar zitten. Meneer de vijs komt. hij is onze Sportleerkracht. Lauren kijkt naar Kaj. 'Kijk Lauren vind je leuk' Fluister ik in Kaj's oor. 'Ik haar ook' Zegt hij. 'Kus haar straks' Zeg ik. 'Zal proberen' 'Dat ga ik ook doen bij Sophie' Zeg ik. Kaj lacht. 'Succes' Wenst hij me. 'Jongens mag ik jullie aandacht?' Vraagt meneer De Vijs. 'En de meisjes?' Vraagt Karen. 'Die moeten niet luisteren' Lacht Jai. Iedereen moet lachen. 'Stil' Zegt meneer De Vijs. 'We gaan dansen ik kies je danspartner uit' Zegt hij dan. 'Kaj met Lauren Samuel met Sophie Karen&Jai Fien&Dioni Lauren&Samuel Cassius&Cato David&Catherina Eline&Django
(Sophie)
Ik vind Samuel leuk maar vriendschappelijk. Ik haat zijn versiertrucks. 'Wie is Dioni?' Vraagt Fien. 'Die jongen die je een klap gaf' 'Kut' Zegt ze. Ik met lachen. Samuel komt naar me. 'Welke liedje?' Vraagt hij. 'Uptown Funk als je wil?' Zeg ik. 'Ja schat' Zegt hij. 'Noem me nooit meer schat oké' Snauw ik. 'Oké lieverd' Zegt hij beetje lachend. 'GAST STOP' Roep ik naar hem. Ik haat het als hij zo doet. Ik hou van hem als vriend niet meer niet minder. Dat moet hij gewoon inzien.
(Karen)
Ik zit bij Jai. Ik ken hem niet echt maar uh oké we zijn maar soort van vrienden. Veel praten doen we ook niet. 'Oké we gaan het liedje Drunk In Love doen oké?' Zegt hij. Ik knik. Hij toont een paar danspasjes. Ik knik goedkeurend. David kijkt me maar aan ik haat hem. Hij stalkt me en laat me ook nooit met rust. 'Hey mop' Zegt David die al bij mij en Jai staat. 'Rot op David ga naar Catherina ze zit vast daar te wachten op je' Snauw ik. 'Aww ze kan wel wachten' Zegt hij gevoelloos. 'Maar wij kunnen niet wachten we moeten voort doen en nu wegwezen' Zegt Jai boos. Hij blijft staan. 'Hup' Zegt Jai. Nog altijd blijft hij staan. 'Je wilt klappen krijgen he?' Vraagt Jai. Hij grijnst. Jai slaat hem. 'JAI LAAT HEM' Roep ik. No hij blijft voort doen. Ojeetje wat nu?
JE LEEST
New Start (B-Brave)
FanficFien begint een nieuwe start. Ze werd vroeger altijd gepest. Nu niet meer zo veel ze is een beetje bang voor jongens. Sophie,Lauren&Karen leren 5 jongens kennen. Ze willen de jongens ook voorstellen aan Fien maar dat wilt ze niet. De meiden verzinne...