Тим часом в монастирі видобувалося таке.
Кай: так що ми йдемо шукати Моро і Еша?
Гармадон: зачекаємо доки Джей повернеться.
Джей: я вже тут.
Кай: як там Т/і і Нія.
Джей: та все добре, Т/і уже ходить.
Кай: що ? Ще ж не час. От що значить дівчина без мене.
Джей: а ще я стану батьком.
Коул: ну це ж добре.
Кай: стоп стоп стоп. Щоооооо???
Зейн: як це можливо взагалі?
Лойд: коли ви встигли?
Джей: ну Нія вагітна, а сталося це недавно.
Ву: я так і знав що не можна дівчатам жити разом з хлопцями.
Гармадон: та господи Ву, нічого ж страшного, колись це мало статися, вони одружені це цілком логічно.
Кай: я стану дядьком ураа!!!
Гармадон: так добре, зараз не про це, потрібно повернути Моро у світ проклятих, а Еша у в'язницю.
Джей: як ми це зробимо?
Гармадон: розділимося. Кай і Джей підуть зі мною проти Еша, А Коул і Зейн підуть з Лойдом.
Лойд: добре батьку, бережіть себе там.
Ви розійшлися в різні сторони Лойд зі своєю командою одразу знайшли Моро і повернули його назад, це було не важко зробити в друге. А от сенсей Гармадон не знав чого очікувати від Еша. Пройшло стільки років він міг стати сильнішим.
Еш: кого це я бачу сенсей Гармадон і його учні? Хто ж з них твій "перший" учень? Може оцей в червоному? Кого першого знищити?
Гармадон: Еш не роби дурниць, це не мої учні, це учні мого брата. А мого першого учня ти ніколи не знайдеш.
Еш: ти настільки впевнений в цьому? Тоді я можу сказати точно що у тебе учениця, а не учень.
Гармадон: звідки ти знаєш?
Еш: роки досліджень дались мені на користь. Так от я вже навіть знайшов її.
Еш відходить і позаду нього зв'язана Т/і.
Еш: мого молодшого брата ви змогли перемогти, але мене не зможете.
Кай: Т/і!
Еш: ох герой коханець хоче врятувати свою кохану. Не вийде.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вогонь кохання
AventuraВперше роблю щось такого плану, тим більше українською, надіюсь вам сподобається