Alfa çıldırmak üzereydi. Hastaneye geleli neredeyse 3 saat olmuştu ama omega hâlâ uyanmamıştı. Alfa hastaneye geldiklerinden beri Jungkook'un yanından bir saniye bile ayrılmamıştı. Az önce ise Jimin ve Yoongi'ye haber vermişti.
Kollarını göğsünde bağlamış bir şekilde hâlâ daha uyuyan omegayı izliyordu. Bunu ona kim yaptıysa o kişiyi yaşatmayacaktı, bunu çok iyi biliyordu. Bir kaç gün önce yaşanan olay yüzünden omeganın yanına onu korkutmamaya çalışarak gidiyordu.
Lakin ona dokunduğunda bile "acaba canını yakıyormuyum" diye düşünürken, canından çok sevdiği omegaya zarar vermiş, korkutmuşlardı.
Hatta şimdi bile yerinde zar zor duruyordu. Bir an önce gidip ona bunu yapanı kendi elleriyle gebertmek istiyordu. Ama omegayı bırakamıyordu işte.
Taehyung, bakışları Jungkook'un üzerinde düşüncelere dalmışken, aniden içeriye giren iki bedenle bakışlarını kapıya çevirdi.
"Jungkook!"
Jimin koştura koştura hastane yatağında uyuyan bedenin yanına vardığında, bakışları Taehyung'a döndü. "Ne oldu ona?!"
"Şerefsizin biri şiddet uygulamış."
"Ne?!"
Yoongi ve Jimin aynı anda tepki verdiklerinde, Taehyung göğsünde ki kollarını çözerek ayağa kalktı. "Ne demek şiddet görmüş?! Bay Kim lütfen baştan anlatır mısınız?!" Jimin elinde olmadan yükselttiği sesiyle konuştuğunda, Yoongi Jimin'in yanına gidip omzunu sıvazladı ve "Sakin ol" diye fısıldadı kulağına.
Sonra da ikili Taehyung'u dinledi sakin olmaya çalışarak.
"Sonra da hastaneye getirdim işte." Taehyung olanları kısaca anlattığında Yoongi'yle Jimin birbirlerine baktığında "Siktir..." diye mırıldandılar.
"Noldu?"
Taehyung tek kaşını kaldırarak konuştuğunda, ikili Taehyung'a baktı.
"Jungkook size bir şey söyledi mi Bay Kim?"
"Bayılmadan önce "babam" diye sayıklamıştı."
"Hasiktir!" Bu sefer ikili sesli bir şekilde bağırdığında, Taehyung'un kaşları çatıldı. "Çocuklar neler oluyor Tanrı aşkına!"
"Jungkook'un babası... ona bunu yapan kişi babası." Jimin derin derin nefesler alarak konuştuğunda Alfa resmen kaskatı kesilmişti. Gözleri öfkeden seğirmeye başlarken, önünde hissettiği hareketlilikle bakışlarını yavaş yavaş gözlerini aralayan bedene çevirdi.
Omega kendine gelmek için bir süre tavana bakarken Jimin, "Jungkook!" Diyerek arkadaşına sıkıca sarıldı. Jungkook acıyla inlerken Yoongi Jimin'i geriye çekerek konuştu. "Yaraları var dikkat etsene Jimin."
"Özür dilerim Kook."
"S-sorun değil." Uzun süredir konuşmadığı için sesi boğuk çıkarken, bakışlarını arkadaşlarından çekip oda da gezdirdiğinde gördüğü bedenle gözleri irileşti.
Aklına Taehyung'la konuşurken bayıldığı an gelirken, yutkunup yerinde doğrulmaya çalıştı.
"B-bay Kim..."
"İyi misin Jeon?" Bir yandan endişe içinde konuşurken, bir yandan da Jungkook'un oturur pozisyona geçmesi için yardımcı oluyordu. "İyiyim."
Bir süre sonra üçüde hâlâ Jungkook'la ilgilenmeye devam ederken Taehyung, Jungkook'a yiyecek bir şeyler getirmek için yanlarından ayrılmıştı. Oflaya oflaya bir yandan sırada beklerken, bir yandan da bakışlarını etrafta gezdiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta | TAEKOOK
FanficJeon Jungkook liseli ve çalışkan bir omega, ingilizce öğretmeni Kim Taehyung ise Jungkook'tan hoşlanan bir alfaydı... +Omegaverse! +Öğretmen-öğrenci ilişkisi! +Yaş farkı! Semetae! Ukekook! Başlangıç: 04.04.2024