Di dunia magik ini terdapat beberapa buah istana di dalam wilayah seperti:
1. Logo ini memaparkan perisai dengan lambang pedang bersayap, melambangkan kekuatan dan keberanian dalam mempertahankan keadilan. Hiasan emas yang tajam di sekelilingnya menunjukkan ketegasan dan perlindungan. Nama "Aurelvyn" menggambarkan kekuatan yang megah dan kemuliaan dalam kepimpinan.
2. Logo ini menampilkan seekor singa, simbol kekuatan, keberanian, dan kepimpinan. Perisai dua warna melambangkan perlindungan dan keseimbangan. Nama "Leondale" menggabungkan unsur singa dan lembah, mencerminkan sebuah wilayah yang kuat dan megah, dipimpin oleh pemimpin yang berkarisma.
3. Lupusheim:Logo ini menampilkan serigala, simbol kecerdasan, kesetiaan, dan kelangsungan hidup. Perisai yang rumit menggambarkan perlindungan yang kuat. Nama "Lupusheim" bermaksud "rumah serigala," melambangkan sebuah komuniti yang bersatu, cerdas, dan berani menghadapi cabaran.
4. Logo ini memaparkan seekor burung helang yang melambangkan kekuatan, keagungan, dan kepimpinan. Mahkota di atasnya melambangkan kuasa diraja atau otoriti yang tinggi. Nama "Elvryne" memberikan imej kerajaan atau dinasti yang kuat, penuh kebesaran dan ketegasan, dengan elemen keagungan dan kedaulatan.
5. Logo ini menampilkan seekor naga emas, yang biasanya melambangkan kebijaksanaan, kekuatan, dan dominasi. Naga juga sering dikaitkan dengan perlindungan dan kuasa yang tidak terhingga. Nama "Dragonis" menguatkan imej ini, membawa maksud kerajaan atau entiti yang berkuasa, penuh misteri dan kehebatan, yang mungkin juga mengandungi unsur mitologi.