-Orta çağ da ne demek aşk yoktu?-

15 2 1
                                    


(Tanıtım)

Ne demek yoktu ? Alın size orta çağda dillere destan olan aşk hikayesi ; Kral kim ve onun hizmetçisi jeon

Kral Kim , köklü bir kralliyet ailesinin tek varisidir. Ülke onu agresif,sinirli , gaddar ve acımasız olarak biliyordur. Ama bu sadece onlara karşıydı. Kral Kim 38 yaşındadır.

JEON, daha çok fakir bir aileden gelmektedir.babası ve annesi küçükken ölmüştür.tek yoldaşı jimindir. Oda zamanında yetim kalıp sokaklarda yaşamak zorunda kalmıştır. Jeon 18 yaşına yeni girmiştir. Tek geçim kaynağı ise hizmetçilik yapıyordur.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-1320-

Kim taehyung,

Sabah uyanmıştım. Üstümu değiştirip derhal halkı teşvise gidecektim. Kasabaya doğru yola çıktım.

Jeon jungkook ,

Bugün sabah erkenden iş başı yapmıştık . Çünkü buaralar sıkışıktık . Bugün bir dükkanı temizleyecektik.Bir zaman her yeri temizledik çok az işimiz kalmıştı. Ama sabahtan beri patron aşırı rahatsız ediyordu . Durmadan bacaklarımiza bakıyordu. Temizlik nedeniyle pantolonun ucunu yukarı katlamistim. Eni sonu dayanamayarak patronun yanına gittim hesap sormak için ama o
Hala sapık gibi beni süzüyordu. Bian elimden tutup kucağına çekmeye çalıştı hemen karşı gelip tokat attım . "Ne yapıyorsunuz? Efendim farkında mısınız? " Diye sordum sırıtarak bana" ne yapıyormuşum ? Biliyorum sende istiyorsun."dedi kan beynime sıçradı. Onu ittim ve yere düştü . Baya sinirlenmişti . Yanıma gelip kolumdan tuttuğu gibi dışarı yere attı. Ve sonra bağırmaya çalıştı. " Seni sürtük, evli olduğum halde bana yaklaşmaya çalıştın." Adamın ne dediğini idrak edemen daha fazla devam etti. " Kucağıma çıkmaya çalıştın. Esas senin gibilerini idam ediceksin " dediği an yutkundum.

Kim taehyung,

Son kalan dükkana da girdim daha konuşmadan dışarıdan ses duydum. Ve dikkatimi çekti. Dışarı çıktım . Meydanda toplanmış birşeye bakıyorlardı insanlar . Yanlarına yavaş yavaş gittim . Beni gören köylüler benim için yer açtı. Gördüğüm şeyle şaşırdım. Yerde oturan biri ve bağıran bir adam . Adama bakıp "ne oluyor? Burda"diye hafif yüksek çıkan sesimle bağırdım. Yerde olan çocuk tam ağzını açacakken adam önce davranıp " kralım bu ,bu sürtük evli olduğum halde bana yaklaşmaya çalıştı" dediğinde çocuğa baktım.

Jeon jungkook,

Hala yalan söylüyordur . Bir kralın önünde bile o susunca ben atıldım lafa " Üzgünüm kralım, ama ben bişey yapmadım . Ben sadece buraya gelip üç beş bişey kazanmak için geldim. Ama sabahtan beri beni taciz edip istemediğim dede beni zorla kucağına çekmeye çalıştı" dedim ve gözümden yaşlar gelmeye başladı. Haklıydım ama kendimi durduramiyorudum . Kral bana baktı ve yine adama bakarak" Ee hangimiz doğruyu söylüyorsunuz?" Ben ağzımı açmadan adam "Tabikii de ben kralım, fakir ve paraya ihtiyacı olan herkes herşeyi yapar "dedi . Sonrada" Bence idam edilmesi gerekiyor, kralım "dedi ve kan beynime sıçramıştı. Suçsuz olduğum halde cezalandırılacaktım. " Kralım ben hicbirsey yapmadım, onlara sorun beni tanıyan bir sürü kişi var bu kasabada "dedim.

Kral etrafa baktı sonrada"sence kim doğruyu söylüyor , Halkım "dedi . Lânet olsun,herkes suskundu ama takı yakın komşum olan han amca konuşana kadar " Kralım jeon doğruyu söylüyor, ben bu zamana kadar böyle terbiyesiz hareketini görmedim. Ki jeonu biz büyüttük sayılır. "Dedi . Hala ağlıyordum. Han amcadan sonra bir kaç kişi daha beni doğrulanmıştı. Kral bana bakarak adamlarına " şu adamı alın ve zindana atın , yarın şafakta idam edilecek"dedi . Korkmuştum.

Ölecektim yapamadığım birşey için, sorna jimin beni yerden kaldırdı ama elbisem düştüğüm için bacağımın orası yırtıktı, olama, bunu çok zor şekilde almıştım. Ben ucunu tutarken belimde bir el hissettim ve üstüme uzun bir pelerin atıldı . Arkama döndüğümde krla olduğunu farkedince hemen diz çöktüm." Gerek yoktu, kralım " dedim ve ona baktım oda " Elbis3n yırtılmış tenin ortada öyle kalamazdın "demişti. Teşekkür edip yola koyulurken arkamdan bir ses duydum döndüğümde bu kraldı bana bakıp " adın ne senin bakım ağlak surat"off olamaz bana ağlak surat demişti. " Ben mi.. şey adım Jeon jungkook" dedim oda beni başıyla onaylayıp yola koyuldum jiminle ...

Kim taehyung

" Sst yoongi bana bu çocuğu araştırır mısın? O çocuğu istiyorum....

" Sst yoongi bana bu çocuğu araştırır mısın? O çocuğu istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim taehyung 🔥🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kim taehyung 🔥🔥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oha ilk bölüm nolur zorbalamayin!!!

Ben kaçarrrr , Taekookla kalın

-Yıldız ve yorum lütfen ⭐🤍✨-

Eğer isterseniz Aaron Smith-Dancin Krono şarkısıyla daha uyumlu :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kral Kim Ve Hizmetçisi Jeon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin