dans ve intikam

23 3 4
                                    

Yeunsung'la dans ediyordum ama bir gözüm Chaeyoung'un üzerindeydi.

"Bir sorun mu var?"

"Hayır, yok."

Chaeyoung dans etmiyor, kenarda duruyor, etrafına bakıyordu.

Yeunsung'a odaklanmam gerektiğini fark ettiğimde önüme döndüm. Akışına bırakacaktım.

(())

Yavaş yavaş pist boşalmaya başladığında etrafıma bir göz attım. Evet, yalnızca Yeunsung ve ben kalmıştık.

"Yeunsung."

"Evet."

Parmak uçlarımda durdum ve dudaklarımı onun dudaklarıyla birleştirdim.

Etrafta bir anlık bir sessizlik oldu. Şuanda herkes bize bakıyor olmalıydı. Yeunsung da şaşkındı. Şuanda Chaeyoung'un yüzünü görememem acı vericiydi.

Yavaşça Yeunsung'dan ayrıldığımda dudaklarımızı hızla yeniden birleştirdi.

Onu ayak uydurdum ve karşılık verdim. Chaeyoung ile daha sonra ilgilenecektim.

(())

"Siktir, o da neydi Lisa?"

Jennie'nin sorusuyla ona döndüm.

"Chaeyoung gördü, değil mi? Görmüş olmalı."

"Gördü tabii ki. Herkesin dikkati sizdeydi."

"Güzel."

Birkaç dakika sonra lavaboya girdiğimde Chaeyoung'u gördüm. Aynaya bakıyordu.

Yanından geçerken sanki yabancıymışız gibi kayıtsız davrandım.

"Selam."

"Hey."

Arkamı döndüm ve ona baktım.

"Ne?"

"Aklınca benden intikam mı alıyorsun?"

Lafını bitirmeden iyice yakınıma gelmişti bile.

"Hayır. Öyle olsa bile, işe yarar mı ki?"

"Yaradı."

Sonra dudaklarımızı birleştirdi ve bir elini duvara koydu. Bunu beklediğim için karşılık verdim.

Birkaç saniye sonra lavabonun kapısının arkasından sesler gelmeye başladı. Kapının arkasında biri telefonla konuşuyordu.

Bu ses çok tanıdıktı.

Tanıdığım anda Chaeyoung'tan ayrıldım ve kolundan tutup bir tuvalet kabinine girdim. Bu Yeunsung'la aynı sınıfta olan bir kızdı ve beni Chaeyoung'la görürse anında Yeunsung'a ispiyonlanlardı. Yeunsung'dan şuan ayrılmak istemiyordum.

"Siktir."

"Ne oluyor?"

Parmağımı dudağımın üzerine koydum ve Yura'nın lavaboya girmesini bekledim.

Yura girdiğinde Chaeyoung'a baktım. O da tanımış gibiydi.

Gülümsedi ve bana döndü. Sessizce konuştu.

"Şuan sesimi çıkarmıyorum bu yüzden o heriften bir an önce ayrılmalısın."

Ardından dudaklarımızı birleştirdi. Ses çıkarmamaya çalıştığım için onu ittirmeye çalışsam da benden uzaklaşmadı. Bu yüzden de çabalamayı bıraktım.

Ayrıldıktan sonra kulağıma fısıldadı.

"Yalnızca benimle öpüşebilirsin Lisa."

(())

igrenc derecede toksik cift yazip okunmasini beklerken kizlar😝




selfish, chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin