სიცრუე თუ რეალობა? ლიზის პოტენციალი მართლაც აქვს?

13 1 2
                                    

სკოლის დაწყებიდან უკვე ერთი კვირა გავიდა. ლიზის კიდევ აფიქრდებოდა ის მომენტი, როდესაც ლუკამ 69 ახსენა დაფასთან და მთელმა კლასმა დასცინა მას. ბოლოს ლიზი ჩანმა გაბედა და ლუკა კუნს მიუსკუპტა გვერდზე.

"ჰეჰ... ლუკა კუნ, გინდა მათემატიკაში მოგეხმარები? შემიძლია მთელი წელი შენს გვერდზე ვიჯდე და როდესაც მასწავლებელი რაღაცას შეგეკითხება, შემიძლია პასუხი გაგცე ნებისმიერ შენს შეკითხვაზე! >< მე ყოველთვის გვერდში გიდგები!!!! კლასის ხიპიშების დროსაც გამოვალ და მანდაც დაგიდგები გვერდში! მანდაც დაგიჭერ მხარს!!!!! ეჰჰ... ჰეჰ! სიგმა ლუკა, იმედია შენ შემამჩნევ... მე ხომ ისეთი ნონჩალანტური ვარ... ჰეჰ... ისეთი შაი ბაკა ვარ... მე ხომ ჩემი კლასელებიც კი არ მამჩნევენ... მე არავის მოვწონვარ... მეზიზღება... მეზიზღება ჩემი თავი, სიგმა ლუკა კუნ! შენ ხარ ჩემი ცხოვრების მიზეზი ალფა! იმედია შენ შეამჩნევ ჩემში პოტენციალს!!!!! Nya! >< " - მიუგო ლიზი ჩანმა.

დიდდი რიზ ფართიზე სიჩუმემ დაისადგურა. ჰაერში იგრძნობოდა სიგმა ოჰაიო რიზლერ ატომის ნაწილაკები რომლებიც ზოგი უარყოფითად იყვნენ დამუხტული ზოგი კი დადებიდათ.

--- ოი, ოი! ბაააააკა! -- ჩაილაპარაკა ლუკამ

ლუკა კუნ ეს რას ნიშნავს? გაიკვირვა ლიზიმ.

69 წელია რაც ამ სკოლაში ვსწავლობ, გამოვიარე ავად სახსენებელი დრო, გამოცდები, უამრავი გუნინგი და ედჯინგი... მაგრამ მე ჯერ კიდევ ვერ გავარკვიე... ეს... ეს...... ეს......... ეს 69 აქ საიდან *ყვირილით* -- თქვა ლუკამ.

ლიზი გრძნობსა ლუკასგან გამომავალ ნონჩალანტურ აურას და მის დასამშვიდებლად მან გადაწყვიტა მისთვის ეკოცნა. ესეც მოხდა და ამ დროს გამოიღვიძა ალფამ ლუკას სხეულში. აუუუუუუუუუუუუუუუუუუუ -- დაიყმულვა ლუკამ. ყველა სკიბიდივერსებს შორის... მე........... მარტოდ მარტო....... ვარ..... რას ამბობ ლუკა ჩან? გაიკვირვა ლიზიმ. მარტოდ მარტო..... ვაარრრრ.......... სიგმა ოჰაიო რიზლერი. ლუკა ჩან ამდენს ვეღარ გავუძლებ თქვ...თქვენი პასუხი რა არის ლუკა ჩან, ეს ყველაფერი რას ნიშნავს ბაააკა.

ჩემო ფისუნია, ეს ყველაფერი ნიშნავს რომ, შენში პოტენციალი მართლაც არის



თავის ავტორი: ანამარი, ჯაბრიელი

L.L. 69Where stories live. Discover now