ლუკა the მცხობელი

1 0 0
                                    

  გადიოდა წამები, წუთები საათები დღეები კვირეები და ლუკა ვერ იჯერებდა თუ რა ნახა მან იმ დროს როდესაც ტელეფონი გახსნა და დაინახა ნოთიფიქეიშენი.

...

ეს სიმართლეა? ლუკას რამე ესიზმრება თუ მართლა ხედავს ამას? ნუთუ ლიზი მას მეგობრობის მოთხოვნას უგზავნის სოციალურ ქსელ, ფეისბუქში, ამ ეპიზოდში გავიგებთ ყველაფერს იქნებიან თუ არა ერთად ლიზი და ლუკა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ეს სიმართლეა? ლუკას რამე ესიზმრება თუ მართლა ხედავს ამას? ნუთუ ლიზი მას მეგობრობის მოთხოვნას უგზავნის სოციალურ ქსელ, ფეისბუქში, ამ ეპიზოდში გავიგებთ ყველაფერს იქნებიან თუ არა ერთად ლიზი და ლუკა. L.L69

"რას გულისხმობთ ბაკა ჩან ამით? ჩე-ჩე-ჩემში პოტენციალს ხედავთ?"

ნუთუ ეს მართალია. გულმა ხომ არ დამარტყა და სამოთხეში ვარ? მაგრამ სამოთხეში ჩემი ადგილი არ არის არა არა შემეშალა ცოცხალი ვარ და ეს მართლა მესმის. ლუკა კუნი ჩემში პოტენციალს ამჩნევს.
ბაკა სანი მორალურ პანიკაში ჩავარდა, ეიფორიით აღივსო, გამოშტერდა, მის გარშემო ნელ-ნელა ყველა ქრებოდა ერთი ადამიანის გარდა... ეს ადამიანი იყო.... ეს ადამიანი იყოოო.......

ლიზი!

ეს ადამიანი იყოოოოო....

ლიზი გაიღვიძე ლიზი!!!!

"ჰსკწკფნცი რახდება, ვაიმე ეთერი მასწავლებელო ბოდიშს გიხდით."

"უკე აღარ შემიძლია, ესეიგი მთელი წელი უნდა ვუყურო როგორ სძინავთ ბავშვებს. ეს უკე აღარ შეიძლება აეხლა მე შენ დაგიწერ უშველებელ ორიანს და მერე იძინე კიდე!!" - გამოაცხვო ქალბატონ ეთერი სენსეიმ.

"მას!?!!!?!?!!!" - წამოდგა ფეხზე ლუკა ძახილით.

ლიზის თვალის გუგები გაუფართოვდა. ნუთუ ის აპირებს გააპროტესტეს ლიზის დამცირება კლასის წინაშე?

"მას წყალზე გავალ რა." - დაამატა გამოცხობა ლუკამ 450° 45 წუთი.

ლიზიმ ყურები ჩამოუშვა მაგრამ არ ნებდებოდა. ლიზი ისევ ფიქრებში გაიპარა. გამოიცანით ვისზე ფიქრობდა? რათქმაუნდა ჩვენს ცნობილ ალფა მეილზე რომელიც 69 წამია წყალზე გავიდა და ისევ არ დაბრუნებულა.

ეს დღე სწრაფად გაილია და სახლში წასვლის დროც დადგა. ამ დროს ლიზის დაუვარდა კალამი და გადაგორდა, ლიზი მიჰყვა ამ კალამს, მრავალჯერ ჩაფლავდა კალამის დაჭერაში მანამ კალამი ვიღაც ადამიანის ფეხებთან არ გაჩერდა. ლიზი შეცბა, იცით რატომ შეცბა? იმიტომ რომ, მან იგრძნო იმ ადამიანის სულიერი აურა, რომელშიც სიგმური და ალფური ერთად იყო გარეული. ლიზი აკანკალდა, მაღლა ახედვას ვერ ბედავდა. კლასში სიჩუმემ დაისადგურა და ეს სიჩუმე უფრო ხმამაღალი იყო ვიდრე ის სიტყვები რაც ლიზიმ იმ დროს გაიგონა...

"ოი ოი ოი, ბააკა!"





თავის ავტორი: გაბრიელი
თავის რედაქტორი: ანამარი

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

L.L. 69Where stories live. Discover now