Když jsem viděl koho máme unést tak jsem si pomyslel že to bude lehké protože holka po vlivu alkoholu unést je opravdu lehké a od jejího bohatého tatínka dostaneme za ní fakt velkou sumu peněz.
Jak sedíme v dodávce a vidíme jak odchází z party, nastartuju auto a jedeme pomalu.Po pár metrech se zastavila a koukala do mobilu, to byla naše chvíle jí unést a odjet do mého sídla hodně daleko od města. Vše proběhlo hladce jak jsem předpokládal.
Přijeli jsme do mého sídla tak jsme Ellu odnesli do postele, každý si zaslouží komfort protože nevíme jak dlouho tady bude ale doufám že dlouho ne. Pár měsíců zpět až do teď jsme jí pořádně sledovali kam chodí a tak. Ale vůbec jsem jí neviděl pořádně do tváře. Když jsem jí pokládal na na postel se sametovým povlakem, poprvé jí nahlednu do obličeje. Byl jsem překvapený, zelené oči a nádherně dlouhé blonďaté vlasy a nádhernou tváří. Připadal sem si jako zhypnotizovaně její krásou ale z té hypnózy mě dostala moje služka „Pane mám pro vás něco udělat?" Někdy mi leze na nervy že bych jí nejradši vyhodil ale nemůžu, jinak by řekla co dělám „Ne, ale dohlédni na ní" jen přikývla a šla k Elle.
Pořád jsem nad ní přemýšlel, je to normální?? Unesete holku a začne se vám jen tak líbit, tohle není normální měl bych si dojít k psychiatrovi. Nějaká obyčejná holka kterou někdo unese by určitě nebyla s Mafia bossem.
Když jsem zaslechl křičení z pokoje tak jsem běžel, viděl jsem jí jak je překvapená co dělá v posteli cizím domě a k tomu skoro nahá. Podívala se na mě a začala křičet a házet po mně věci „Kde jsem a co tu dělám?!" Takhle se opravdu chovají ženský? To bych nepřežil mít jednu doma.
Vytáhl sem pistol a začal na mě mířit, k podivu se uklidnila a řekl jsem vážným hlasem „Od dneška budeš tady bydlet než tvůj otec zaplatí výkupné, ale jestli se neuklidnis tak půjdeš do sklepa bez tepla a jídla. Nebo to může skončit hůř bejby."Ella~
To si fakt dělá srandu?! Nějakej chlap mě uvězní u něho doma a chce po mým tátovi za mě výkupné?? A to jeho bejby mě doslova urazilo. K tomu má ještě pistolu se ktou na mě začne mířit a vůbec se nebojí mi prostřelit hlavu.
Ale musím usoudit že je fakt hezkej, modrý oči a k tomu ještě hnědé vlasy?? Vyhrála jsem jackpot, jak by řekla Amara.
Zamilovat se do mého únosce je divné ale připadám si jako ve filmu. To moje tušení že se něco stane tak se stalo.
Potřebuju odkud ale hned zmizet. Co si asi myslí táta? Amara? Už se mi po nich začíná stýskat. Kouknu se na něho „ Omlouvám se, budu poslouchat jen prosím dejde tu pistoli pryč " odložil jí a usmál se, no moc to nevypadalo jako úsměv.Xavier ~
Ta holka je totálně bombshell ale nesmím se rozhodit, musím zůstat vážný jinak mě nikdo nebude respektovat ale když se na ní jen podívám cítím touhu se jí dotýkat. Mít jí jen pro sebe. Líbat jí každý centimetr kůže.
ČTEŠ
Temná vášeň
RomanceElla je obyčejná holka, ale to co se jí stane na to nikdy nezapomene. Wavier, hlava mafie chce po jejím otci výkupné, ale nečekaně se do ní zamiluje. Jak tohle dopadne?