kapitola 1. Ella

6 3 0
                                    

Jednoho rána jsem se probudila a cítila vůni palačinek. Táta ví že je mám nejradši. Sešla jsem po schodech do kuchyně a táta mě pozdravil jeho typickým úsměvem a pozdravem „ Ahoj květinko, dneska si to uží s Amarou ale buď opatrná, víš jaké to tu je."
Amara? Sakra, úplně bych na to zapomněla „ Jo, budu opatrná neboj. "
Sedla jsem si ke stolu a vychutnávala si snídani.

Začal mi zvonit mobil a měla jsem 2 zmeškané hovory „ Ahojky Amaro, omlouvám se že to nezvedam ale prevlikala jsem se. " Doufala jsem že není naštvaná a z mobilu se ozvalo „ No nazdarr už jsem si myslela že tě někdo unesl jako v těch filmech" oddychla jsem si těžce „Jooo máš pravdu, nechtěla bych abych se mi to stalo. Takže u tebe v 14h." Položila jsem telefon a šla se vypravit.

Když jsem šla k Amare měla jsem divný pocit, jako kdyby se filmy začali měnit v realitu a já byla ta hlavní postava, oběť. Přišla jsem k domu Amary, je to bohatá dívka která má potrhlé nápady a tahla párty byla ten její nápad. Jasně že jsem neřekla pravdu tátovi ale co by se mohla stát? Jsem už plnoletá a dokážu se o sebe postarat.
Zazvonila jsem na zvonek a Amara mi s úsměvem otevřela dveře, musela jsem jí pomoct s výzdobou.
„ Dáš si něco nebo počkáš na večer a kluky? " Amara se na mě vážně podívala „ Ty víš že kluci nejsou moje priorita a určitě nehodlám na téhle párty přijít a panenství " možná jsem byla hrubá ale je to pravda, kdo by to chtěl to na párty? Nejsem jako Amara. „ Ale notak už ti musíme někoho najít" koukla se na mě a já jen řekla „ Ne dík já si počkám na toho pravého"

Po pár hodinách dělání výzdoby mohla párty začít. Amara pozvala všechny, necítila jsem se komfortně ale každý si zaslouží trochu zábavy.

Už jsem měla v sobě několik panáků a byla jsem totálně na mol. Rozhodla jsem se jít už domu, bylo mi tak blbě že jsem se několikrát poblila. Ale to mi nezabránilo jít domů.

Temná vášeň Kde žijí příběhy. Začni objevovat