ᴄᴀᴘ 001

4 0 0
                                    

Yᴏᴏɴɢɪ ᴅᴇғɪᴇɴᴅᴇ ᴀ ᴊɪᴍɪɴ.  Dᴇ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀᴅᴏʀᴇs ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪóɴ  sᴏᴏʙɪɴ ᴏʙsᴇʀᴠᴀ ʟɪʙɪᴅᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴊɪᴍɪɴ ʏ ᴊɪsᴏᴏ ɴᴀᴅᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʀíᴏ  ᴊɪᴍɪɴ ʀᴇɢᴀñᴀ ᴀ ᴅᴏɴ ғᴇʟɪx ᴘᴏʀ sᴜʙɪʀ ᴀ ᴜɴ ᴀʀʙᴏʟ ᴘᴀʀᴀ ʙᴀᴊᴀʀ ᴍᴀɴᴅᴀʀɪɴᴀ ᴘᴜᴇs ᴛɪᴇɴᴇ ᴍᴜᴄʜᴀ ʜᴀᴍʙʀᴇ.
Eʟ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ɪʀ ᴀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀ ᴠᴇʀᴅᴜʀᴀs ʏ ғʀᴜᴛᴀs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴇᴅᴀɴ ᴄᴏᴍᴇʀ. 
Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ  ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ᴀ ᴛᴀᴇ ǫᴜᴇ sɪᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ ʟᴏ ᴏᴅɪᴀ
Esᴛᴇ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ  ǫᴜᴇ ᴛɪᴇɴᴇɴ ǫᴜᴇ ᴄᴀsᴀʀʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜɪᴛᴀʀʟᴏ ᴇʟ ᴍᴀʟ  ʜᴜᴍᴏʀ. 
Jɪᴍɪɴ ʀᴏʙᴀ ᴜɴᴀs ᴍᴀɴᴢᴀɴᴀs ᴀʜí sᴇ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴄʜᴀɴɢɪᴛᴏ .  
Pᴇʀᴏ ᴊᴜɴɢʟᴀ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴍᴀʏᴏʀᴅᴏᴍᴏs.
Lᴏ ᴅᴇsᴄᴜʙʀᴇ ʏ ᴛʀᴀᴛᴀ ᴅᴇ ᴀʙᴜsᴀʀ ᴅᴇ ᴇʟ . ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀɢᴏ ᴅᴇ ʟᴀs ᴍᴀɴᴢᴀɴᴀs ᴇɴ ᴇsᴛᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ʟʟᴇɢᴀ  ʏᴏᴏɴɢɪ ʏ ʟᴏ sᴀʟᴠᴀ .
Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ  ᴄᴏᴍᴏ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴀᴇ  ǫᴜɪᴇʀᴇ ᴄᴀsᴀʀ ᴀ  Yᴏᴏɴɢɪ.  Cᴏɴ ᴍɪɴʜᴏ ᴘᴜᴇs ᴇs ᴅᴇ ʙᴜᴇɴᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ʏ ᴍᴜʏ ʀɪᴄᴏ.
Jɪᴍɪɴ ʟᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀɢᴀʀ. Y ᴇʟ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴅɪᴀʀɪᴏ ᴠᴀʏᴀ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪóɴ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ . . ᴇʟ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀñᴀ ᴀ ᴊɪᴍɪɴ
Pᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀᴅɪᴇ ʟᴏ ᴍᴏʟᴇsᴛᴇ  ᴀᴅᴇᴍás sᴇ ʟʟᴇᴠᴀ ᴀʟ ᴄʜᴀɴɢᴜɪᴛᴏ.
Yᴏᴏɴɢɪ ʏ ᴛᴀᴇ. Tɪᴇɴᴇɴ ᴏᴛʀᴀ ᴅɪsᴄᴜsɪᴏɴᴇs ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴅɪɴᴇʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀs ᴛɪᴇʀʀᴀs ᴇsᴛᴇ ᴜɴ sɪ sɪ ᴛᴇ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴛᴇ. Pᴀʀᴀ ɪʀsᴇ ʟᴇᴊᴏs.
Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴛʀᴀᴛᴀ ᴅᴇ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄᴇʀ ᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ. Sᴇ ᴄᴀsᴇ ᴄᴏɴ ᴍɪɴᴊᴏ
Pᴀʀᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ᴅɪɴᴇʀᴏ ᴀ ᴍᴀɴᴏs ʟʟᴇɴᴀs ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ɴᴏ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀ ʏ ᴅɪsᴄᴜᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ   ᴊɪᴍɪɴ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴀʙᴜᴇʟᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴏᴄɪó ᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ
Es ᴜɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴍᴜʏ ʙᴜᴇɴᴏ. Pᴏʀǫᴜᴇ.  Dᴇғᴇɴᴅɪó ᴇsᴛᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴠᴀʟᴇ ʟᴀ ᴘᴇɴᴀ. Jɪᴍɪɴ ʟᴇ ᴘᴏɴᴇ ᴀʟ ᴄʜᴀɴɢᴜɪᴛᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ  ᴘᴜᴇs ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴄɪó. Eɴ ᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴀʟ ᴍᴜᴄʜᴀᴄʜᴏ ɢᴜᴀᴘᴏ. 
Mᴀs ᴛᴀʀᴅᴇ ᴠᴀ ʏ ʟᴏ ʙᴜsᴄᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪóɴ.
Yᴏᴏɴɢɪ ʏ ᴛᴀᴇ. Pʟᴀᴛɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴄᴇ  ʏ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴅᴀ ʟᴀ ᴏʀᴅᴇɴ  ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴇɴ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ʏ sᴇ ʟᴏ ᴄᴀʀɢᴜᴇɴ ᴀ ʟᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴛᴏᴄᴀ
Jɪᴍɪɴ. Vᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪóɴ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪᴅᴀ. Pᴇʀᴏ sᴏᴏʙɪɴ. Nᴏ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀ ᴘᴀsᴀʀ ᴇsᴛᴀ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ɢᴏʟᴘᴇᴀʀʟᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴠᴜᴇʟᴠᴇ ᴀ sᴀʟɪʀ ʏ ᴠᴜᴇʟᴠᴇ ᴀ sᴀʟᴠᴀʀʟᴏ . ᴅᴇʟᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʏ ᴍɪɴᴊᴏ ʟᴇs ᴇxɪɢᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴅɪᴀʀɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
Cᴏᴍᴇɴᴢᴀʀᴀ sᴜʀɢɪʀ ᴇʟ amor

ᴄᴏʀᴀᴢóɴ ɪɴᴅᴏᴍᴀʙʟᴇ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora