ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ 3

3 0 0
                                    

Eʟ ᴀʙᴜᴇʟᴏ ᴅᴇ ᴍᴏᴄʜɪ ғᴜᴇ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀñᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴊɪ ʟᴀᴠᴀɴᴅᴏᴄᴇ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀᴊᴇ. Sᴇ ᴠᴀ ᴄᴀsᴀʀ. Eʟ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅɪɢᴀ ᴀ ʜᴏʙɪ sɪ ʟᴇ ᴘʀᴇsᴛᴀ ᴇʟ ᴛʀᴀᴊᴇ.
  Eʟ ᴛʀᴀᴊᴇ ᴅᴇʟ ʜɪᴊᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ sɪ ᴇʟ sᴇ ʟᴏ ᴘʀᴇsᴛᴀ ᴄᴏɴ ᴇsᴇ sᴇ ᴠᴀ ᴄᴀsᴀʀ ʏᴀ ǫᴜᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ sᴀʙᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟʟᴏs ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇɴ ʟᴏs ʀᴇᴄᴜʀsᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴇsᴛᴇ ʏ ɴɪ ʏᴏᴏɴɢɪ ʟᴇ ʜᴀ ᴅɪᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴠᴀ ᴄᴏᴍᴘʀᴀʀ ᴜɴᴏ.

Tᴀᴇ ᴠᴀ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴀ ᴍᴏᴄʜɪ. Cᴏɴ ᴜɴᴀ. Mɪʀᴀᴅᴀ ᴅᴇsᴀғɪᴀɴᴛᴇ  ʏ ᴇʟ ᴀʙᴜᴇʟᴏ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇ ᴏғʀᴇᴄᴇ.  Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ғᴜᴇ ᴀ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴀ ᴍɪ ᴊᴏ ʏ ᴇsᴛᴇ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ ʏᴀ ᴇsᴛᴀ sᴇɢᴜʀᴀ ʏ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ sᴀʙᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴ ǫᴜɪᴇɴ sᴇ ᴠᴀ ᴀ ᴄᴀsᴀʀ. Y ᴇsᴛᴇ ʟᴇ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴀʙᴇ

Eʟ ʟᴏ ɪɴsᴜʟᴛᴀ ʏ  ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴ ʟᴀ ʙᴀsᴜʀᴀ ᴅᴇ ᴍᴏᴄʜɪ
Tᴇ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ᴀ ᴅᴏɴ ғᴇʟɪx ǫᴜᴇ sɪ ᴄʀᴇᴇ ǫᴜᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴇsᴛᴀ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴜ ɴɪᴇᴛᴏ  ᴇsᴛᴇ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇsᴛᴀ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴇʟ. Y. Eʟ ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟʟᴏs ʜᴀʏ ᴍᴜᴄʜᴀs. Dɪғᴇʀᴇɴᴄɪᴀs.ʏ ᴅɪsᴛᴀɴᴄɪᴀ.

Mᴏᴄʜɪ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ. Nᴏ ʟᴇ ᴘɪᴅɪó ǫᴜᴇ sᴇ ᴄᴀsᴀʀᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟ  "ʟᴇ ᴛᴇɴɢᴏ ɴᴏᴛᴏᴄɪᴀs" ᴇsᴛᴇ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ʜᴀʏ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴍᴀɴᴇʀᴀs ᴅᴇ ᴘᴇᴅɪʀʟᴏ.  Y ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ sᴇ ᴇʟ ғᴀᴠᴏʀ ᴇs ᴜɴᴀ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀs ᴅᴏɴ ғᴇʟɪx sᴇ ᴠᴀ ᴀᴄᴇʀᴄᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴛᴀᴇ  ʏ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ᴍɪʀᴇ  ᴍɪʀᴇ  ᴛᴇ ғᴜᴇ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ ǫᴜᴇ ᴠɪɴᴏ. A sᴜ ᴊᴀᴄᴀʟ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀʀsᴇ ᴄᴏɴ sᴜ ɴɪᴇᴛᴏ.
Dᴏɴ ғᴇʟɪx ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴇ ᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴘᴏʀǫᴜᴇ .

Lᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴇsᴛᴀ ʟᴏᴄᴏ
Mᴏᴄʜᴏ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ  ǫᴜᴇ ɴᴏ ǫᴜᴇ sᴜ ʏᴏᴏɴɢɪ ɴᴏ ᴇsᴛᴀ ʟᴏᴄᴏ  sɪ ʟᴏ ᴇsᴛᴀ ɴᴏ ᴅᴇ ᴀᴍᴏʀ ᴘᴏʀ ᴇʟ.  Nᴏ ʟᴇ ᴠᴀʏᴀs. A ᴄʀᴇᴇʀ.  Dᴏɴғᴇʟɪx  ᴅɪᴄᴇ ᴍɪʀᴇ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴛᴀᴇ ᴍᴇᴊᴏʀ ʜᴀʙʟᴇ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ .
Nᴏ ʜᴀʏ ᴅᴜᴅᴀ ǫᴜᴇ sᴜ ɴɪᴇᴛᴏ sᴇ ʟᴇ ʜᴀ ᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴀ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴀ ᴍɪ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ  ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴛɪᴇɴᴇ ʀᴇsᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs ɴᴏ ʜᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴅᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ. Pᴀʀᴀ ᴅᴇsǫᴜɪᴛᴀʀ sᴇ ᴄᴀsáɴᴅᴏsᴇ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴇ ᴍᴜᴄʜᴀᴄʜᴏ ʙᴀʀʀᴀ ᴅᴏɴ ғᴇʟɪx "ᴄʜᴀᴍᴀᴊᴏsᴏ ʜᴜᴇʀғᴀɴᴏ ᴅᴇsᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏᴇsᴏ ᴇs ʟᴏ ǫᴜᴇ ɪʙᴀ ᴜsᴛᴇᴅ ᴀ ᴅᴇᴄɪʀ.  Bᴜᴇlo ᴅᴇᴄíᴀ  ᴍᴏᴄʜɪ
Fᴇʟɪᴢ ᴠᴏʏ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜɴ ɴᴇɢᴏᴄɪᴏ ᴄᴏɴ ᴜsᴛᴇᴅ ʟᴇ ᴠᴏʏ ᴀ ᴅᴀʀ ᴅɪɴᴇʀᴏ.  Pᴀʀᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴠᴀʏᴀ ᴄᴏɴ sᴜ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ᴀ ᴏᴛʀᴏ ᴘᴜᴇʙʟᴏ.
Lᴇᴊᴏs ᴅᴇ ᴀǫᴜí ʏ sᴇ ᴏʟᴠɪᴅᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴛᴏ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀ. Yᴏᴏɴɢɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ. Eɴ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪóɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʙᴀᴊᴀɴᴅᴏ ʟᴀs ᴇsᴄᴀʟᴇʀᴀs ʜᴀᴡᴀsᴀ. Lᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴀʙᴀᴊᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ʟʟᴇᴠᴀ  ᴇsᴇ ᴇᴅʀᴇᴅóɴ ᴄᴏɴ ᴛᴀɴᴛᴀ ᴘʀɪsᴀ
A ᴇɴʙᴏᴅᴇɢᴀʀʟᴏ ᴊᴏᴠᴇɴ ɴᴏ ᴇs ᴇʟ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏʏ ᴀ ᴏᴄᴜᴘᴀʀ ᴄᴏɴ ᴍɪ ᴇsᴘᴏsᴏ .
Nᴀʀʀᴀ ʜᴀᴡᴀsᴀ ᴀsí ʟᴏ ᴇʀᴀ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ sᴇñᴏʀ ᴊᴜɴᴋᴏᴏᴋ ᴍᴇ ᴍᴀɴᴅᴏ ᴀ ǫᴜɪᴛᴀʀʟᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ sᴇ ᴀʟᴛᴇʀᴏ ʏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴘᴏʀǫᴜᴇ. Rᴀᴢóɴ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴇʏ ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴇs ᴄᴀᴘᴀᴢ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴇᴄʜᴀ.   Dᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪóɴ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴏ ʏ sᴜs ᴛɪʟɪᴄʜᴇs.
Mᴇᴊᴏʀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴇ ʟᴇ ᴀʟ sᴇñᴏʀ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋᴀ. Dᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴍᴇ ᴠᴀ ᴘᴇʀᴅᴏɴᴀʀ sᴇñᴏʀ ᴇɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sᴇ ᴠᴀ ᴄᴀsᴀʀ ᴄᴏɴ  ᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴍᴏᴄʜɪ
Sɪ  ʜᴀᴡᴀsᴀ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʟᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ
Eɴ ᴇɴsᴇʀɪᴏ ɴᴏ ʟᴏ ᴀɴᴅᴀ ᴜsᴛᴇᴅ  ᴇɴɢᴀñᴀɴᴅᴏ ᴏ ɴᴏ ᴍᴀs ʟᴏ ʜᴀᴄᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʀ ᴀ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴛᴀᴇ. Y ᴀʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ.

Eɴsᴇʀɪᴏ. Hᴀᴡᴀsᴀ ᴇs ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ. Eɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sɪ ʏ ɴᴏ ᴘᴏʀ ɴᴀᴅᴀ ᴜsᴛᴇᴅ sᴇ ᴠᴀ sᴀᴄᴀʀ ʟᴀ ʟᴏᴛᴇʀíᴀ ᴄᴏɴ ᴇsᴇ ᴍᴜᴄᴀᴄʜɪᴛᴏ. Qᴜᴇ ɴᴏᴇ ᴇs ᴍᴀʟᴄʀɪᴀᴅᴏ ᴇs ʙᴜᴇɴᴏ. Nɪñᴏ
Oᴘɪɴᴏ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ᴜsᴛᴇᴅ ʜᴀᴡᴀsᴀ

Bᴜᴇɴᴏ sɪ ᴜsᴛᴇᴅ ʟᴏ ǫᴜɪᴇʀᴇ ʟᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ʏ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇʀ ᴅᴇ ᴋᴀs ɢᴇɴᴛᴇs ᴍᴀʟᴀs .
Hᴇᴇ ᴘᴏʀ sᴜᴘᴜᴇsᴛᴏ ǫᴜᴇ sɪ. (Nᴀʀʀᴏ Yᴏᴏɴɢɪ)  ʙᴜᴇɴᴏ. Dɪsᴄᴜʟᴘᴇ ᴍᴇ ᴜsᴛᴇᴅ ᴘᴇʀᴏ ʏᴀ ɴᴏ ᴀɢᴜᴀɴᴛᴏ ᴇsᴛᴏ
Yᴏᴏɴɢɪ sᴜʙᴇ ʟᴀs ᴇsᴄᴀʟᴇʀᴀs. Hᴀsᴛᴀ sᴜ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ᴀʙʀᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴄɪᴇʀʀᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ʏ sᴇ ʀɪᴇsɢᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅ  ɴᴀʀʀᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʟᴇ ʟʟᴇɢᴏ ʜᴏɴᴅᴏ ʏ ᴍᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴅᴇsᴍᴀɴᴛᴇʟᴀʀ ᴇʟ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴍᴀɴᴅᴏ ᴀʀʀᴇɢʟᴀʀ .

Cʟᴀʀᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴍɪ ғᴜᴛᴜʀᴏ ᴇsᴘᴏsᴏ ɴᴏ ᴇs ᴜɴ ᴄᴀʙᴀʟʟᴇʀᴏ ᴅᴇ ᴀʟᴛᴀ sᴏᴄɪᴇᴅᴀᴅ ᴛᴏᴛᴀʟ ᴍᴏᴄʜɪʟᴀ ɴᴏ sᴇ ᴠᴀ ғɪᴊᴀʀ ᴇɴ ᴇsᴏ ᴀᴜɴǫᴜᴇ ʜᴀᴡᴀsᴀ ᴛɪᴇɴᴇ ʀᴀᴅóɴ ᴇɴ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀʀsᴇ ᴘᴏʀ ᴇʟ .ɴᴏ ᴠᴏʏ ᴀ sᴇʀ ᴅᴀñᴏ ᴀ ᴇsᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ  ᴠᴏʏ ʜᴀᴄᴇʀ ᴀ ᴍᴏᴄʜɪ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴀʀsᴇ ᴠᴏʏ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ғᴇʟɪᴢ ʏ ɴᴏ ᴠᴏʏ ᴀ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪʀ ǫᴜᴇ ᴍɪ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ʏ sᴜ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪᴅᴏ ʟᴏ ᴍᴏʟᴇsᴛᴇɴ ʏ ʟᴏ ʜᴀɢᴀɴ sᴜғʀɪʀ
Nᴏ ʟᴏ ᴠᴏʏ ᴀ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪʀ. Cɪᴇʀʀᴀ sᴜ ᴍᴀɴᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴜñᴏ ʏ ɢᴏʟᴘᴇᴀ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟ .

Nᴀʀʀᴀ ᴛᴀᴇ " Tᴜ ᴇᴅᴜᴄᴀᴄɪóɴ ʏ ʟᴀ ᴅᴇ ᴇʟ sᴏɴ ᴅɪsᴛɪɴᴛᴀs ᴛᴜ ᴠɪᴅᴀ  ᴀ sᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴠᴀ sᴇʀ ɪɴғɪᴇʀɴᴏ ɪɢᴜᴀʟ ʟᴀ ᴅᴇ ᴇʟ  ᴀ. Tᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴇs ᴍᴇᴊᴏʀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴠᴀʏᴀɴ"
Nᴀᴀᴀ  ʏ ᴅᴇᴊᴀʀ ᴀ ᴍɪ ʏᴏᴏɴɢɪ 
Yᴏᴏɴɢɪ sᴇ ᴠᴀ ɪʀ ᴅᴇ ᴀǫᴜí ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs ᴍᴀɴᴇʀᴀs ʏ ᴅᴇ ᴛᴜ ʟᴀᴅᴏ ɴᴏ ʟᴏ ᴅᴜᴅᴇs 
  Nᴀʀʀᴀ  ᴍᴏᴄʜɪ  ɴᴏ ᴇs ᴄɪᴇʀᴛᴏ ɴᴏ sᴇ ɪʀᴀ. Tᴜ ɴᴏ ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴄᴇs ᴅɪᴄᴇ ᴛᴀᴇ sᴇ ᴠᴠᴀ. Cᴀɴsᴀʀ ᴅᴇ ᴛɪ ʏ ᴛᴇ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀᴀ   Eɴᴛɪᴇɴᴅᴇʟᴏ ᴍᴏᴄʜɪ  ᴇsᴀ ʙᴏᴅᴀ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇ sᴇʀ ᴘᴜᴇs sᴀʙᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ sɪ ʏ ᴍᴇ ᴄᴀsᴏᴄᴏɴ ᴇʟ . ᴅᴏ. Fᴇʟɪx ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ. Eʟ sᴀʙᴀᴅᴏ  ᴠᴀ sᴇʀ ʟᴀ ʙᴏᴅᴀ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴛᴀᴇ ʏ ʏᴏ ᴠᴏʏ ᴀ ᴇsᴛᴀʀᴇᴍᴏs ᴇʟ ᴘᴜᴇʙʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴠᴀʏᴀɴ ʙɪᴇɴ ʏ sɪ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ ʟᴏ ᴇɴɢᴀñᴀ.
Yᴏ ʟᴇ ʀᴇʙᴀɴᴏ ᴇʟ ᴇʟ ᴄᴜᴇʟʟᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ᴍᴀᴄʜᴇᴛᴀᴢᴏ  ɴᴏ ʙᴜᴇʟɪᴛᴏ ᴅɪᴄᴇ
ᴍᴏᴄʜɪ
Nᴏ ɴᴏ ᴅɪɢᴀ ᴇsᴏ  ʜᴇ ʟᴇ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ ᴅᴏɴ ғᴇʟɪx . ʙɪᴇɴ sɪ ᴜsᴛᴇᴅᴇs ᴄʀᴇᴇɴ ǫᴜᴇ ᴇsᴛáɴ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ʙᴜᴇɴ ɴᴇɢᴏᴄɪᴏ sɪɢᴀɴ ᴀᴅᴇʟᴀɴᴛᴇ ᴘᴇʀᴏ ʟᴇs ᴠᴀ ᴀ ᴘᴇsᴀʀ . sᴇ ᴠᴀ ʏ ᴛᴀᴇ sᴇ ᴍᴏɴᴛᴀ ᴇɴ sᴜ ᴀᴜᴛᴏ ʏ sᴇ ᴠᴀ ғᴜʀɪᴏsᴏ ᴘᴜᴇs ʏᴀ ʟᴏ ᴏísᴛᴇ ᴍɪᴊᴏ ᴇsᴛᴏs ɴᴏ ᴛᴇ ǫᴜɪᴇʀᴇ ɴᴀᴀ ᴀ ᴍɪ ǫᴜɪᴇɴ ᴍɪ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ᴇs ᴍɪ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴀʙᴜᴇʟᴏ .

Jᴜɴᴋᴏᴏᴋ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀ ᴀ. Tᴀᴇ ʏ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ. Nᴏ ᴠᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʀ ᴄᴏɴ ᴇsᴀ ʙᴀsᴜʀᴀ
Nᴏs ᴀɪʟᴀʀᴇᴍᴏs sɪ ᴛᴜ ǫᴜɪᴇʀᴇs ᴘᴇᴛᴏ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴛɪᴇɴᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴏ ᴀ ᴇsᴛᴀ ᴄᴀsᴀ ᴄᴏᴍᴏ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs. Tᴏᴅᴏ ʟᴏ Hᴀᴄᴇ ᴘᴏʀ sᴇ ᴜɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴍᴀʟᴏ ɴᴀʀʀᴀ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ɴᴀʀʀᴀ ᴛᴀᴇ ɴᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴅᴇᴍᴏsᴛʀᴀʀʟᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏs ʜᴀ ʜᴇʀɪᴅᴏ ᴇsᴏ ʟᴇ ᴀʟᴇɢʀᴀʀíᴀ
Eɴ ᴇsᴛᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇs ᴇʟ ʜᴀs ᴍᴇ ʀᴇíʀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ʀᴇɢɪᴏ.
  Pᴇʀᴏ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs ɴᴏ ɴᴏs ʟʟᴇɢᴀ sᴜ ғᴀɴɢᴏ ᴅᴇᴊᴀ ǫᴜᴇ ᴄʜᴀᴘᴏᴛᴇ ᴇɴ ᴇʟ. Jᴜɴᴋᴏᴏᴋ ᴅɪᴄᴇ  Mɪ ᴀᴍᴏʀ ʟᴏ ᴛʀᴀᴇʀá ᴀǫᴜí ʟᴏ sentara  ᴇɴ ɴᴜᴇsᴛʀᴀ ᴍᴇsᴀ ᴄᴏᴍᴇʀá ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs . ʜᴀᴄᴇs ᴄᴏᴍᴏ ɴᴏ ʟᴏ ᴠɪᴇʀᴀs  ᴅᴇᴍás ǫᴜɪᴇɴ ᴠ ᴘᴀɢᴀʀ ᴍᴀs ᴘᴏʀ ᴇsᴛᴏ sᴇʀᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴅᴇᴊᴀ ᴘᴀsᴇɴ ᴜɴᴏs ᴅɪᴀs ʏ ʏᴀ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʜᴀʏ ɴᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍúɴ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟʟᴏs.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 27 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

ᴄᴏʀᴀᴢóɴ ɪɴᴅᴏᴍᴀʙʟᴇ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora