Pohled Nela-
Natahnu ruku ke svému telefonu a vypnu budík a uvědomím si že je další školní den..
Povzdechnu si a protřu si oči poté se opatrně posadim a rozkoukavam svůj pohled po mém pokoji zase minimum spánku..
Poslední noci nemůžu vůbec spát je listopad a od té doby se stalo v naší třídě tolik drama že by na to ani výměna manželek neměla..
První drama bylo na adapťaku kde se mi začal líbit jeden chlapec kterému se líbila moje kámoška ale ta měla problém s jiným spolužákům..
Po adaptaku si to rozmluvili a začalo to mezi nimi vypadat nadějně ale poté z ničeho nic byl mezi nimi konec a po víkendu 22.9 se už kamarádka neozvala podle informací se zhroutila..
Postavím se a moje kroky směřují směr koupelna kde si udělám základní hygienu..
Po návratu do pokoje otevřu skříň a přemýšlím co si vezmu..
Sáhnu po černých kalhotách a bílém tričku..
poté co se obleknu si upravím vlasy a dám si řasenku a podívám se na fotku mého crushe kterou mám u zrcadla..
Mírně se pousměju vezmu si batoh a vydám se si obout boty a pěšky směr škola..
-Time skip-
Dojdu ke škole a vidím tam už stát Lukaš a Matyho dojdu k nim a pozdravim je a oni mi pozdrav oplatí..
Maty vypadá v poslední době lehce smutný ale jen když je sám s Lukym..
Na chvíli se zakoukam na Lukáše a uhnu pohledem ať si mě nevšimne..
Na telefonu mi blikla zpráva kouknu se kdo píše..
_______________________________________
Verča💌
Nelo jsi už u školy?
pokud jo pojď k AlbuNela❣️
No už jdu
_______________________________________
"Hele ja jdu pro Verču"oznamim klukům a dám mobil do kapsy..
"My půjdeme s tebou stejně nemáme co dělat" odpoví Luky a lehce loktem strčí do Matyho..
Já přikývla a vydali jsme se směr Alb kde má čekat Verča a aspoň si koupím pití..
Je hrobové ticho Maty nevypadá že by chtěl s někým mluvit a Lukyn si poslouchá písničky v jednom sluchátku..
"Hodila by se mi tu" řeknu si v duchu když si vzpomenu na svou autistickou kámošku..
Dojdeme před Albert kde už stojí Verča která nám zamáva a pozdravi nás Maty ji ani pomalu neodpověděl je nějaký divný to mu někdo najebal?..
"Potřebovala bych koupit pití" prohlásim..
"Tak jdeme do albu no" odpoví Verča a jde napřed a my se jak její děti vydáme za ní..
Dojdeme k sekci pití a já si něco vyberu poté jdeme k pokladně a já začínám hledat peníze..
A do píči já je zapomněla..
Povzdechnu si a jdu směr zpět..
"Co je nelo?" Zepta se Verča..
"Ale nic zapomněla jsem si penize" odpovim..
"Ja ti to zaplatím dej" řekne Lukáš a mě lehce zaskočí a podám mu tedy pití a stále lehce zaskočena jdu za ním směr pokladna kde mi koupi pití..
Cítím se nepopsatelne podá mi pití a já mu poděkuju a pousmeju se..
Dávám si pití do tašky a Lukyn mi pomáhá mezitím co nám Verča a Maty utekli a když v tom se za námi ozve "aww to je roztomilé"..
Projel mi mráz po zádech a oba se podíváme za sebe..
Stojí tam ona ale je to ona?její postava je vyhubla,bledá,vlasy delší rozpuštěné,oči ji zdobí umělé řasy,její zápěstí a ruce zdobí jizvy a na sobě má cerne baggy a bílý top a usmívá se na nás..
"Mio?"prohlásim a prohlížím si ji vypadá bídně..
"No ahoj zlato"odpovi a já ji obejmu..
"Ale ahoj" rekne Lukaš a usměje se ona na mě nenápadně koukne pohledem mám ho dobít?..
Jdeme směr škola..
"Kde jsi byla?"zeptám se zvědavě..
"Potom co jsem se zhroutila jsem skončila v léčebné s invidualnim studiem" odpoví a my dojdeme před školu..
Takhle jsme si povídali nějakou dobu a nemeli pojem o čase ..
Kouknu na čas a začnu panikařit..
"Do prdele to už je 30 minut první hodina?!" A oni na mě kouknou šokovaně..
"SI děláš picu ne?no na těch 15 min to nemá cenu asi a viděli jste rozvrh?" Prohlasi a my zakyvame záporně hlavou "všechny rozdělené hodiny jsou spojene"..
"Tak to bude drama" řekne Lukyn..
"No to teda" odpovíme na stejno..
Mia sahne do zadní kapsy vytáhne zapalovač a cigaretu kterou vloží do úst a zapálí..
Je to u ní nezvykle nikdy totiž nekouřila..
Když už zbývá jen 5 min do konce hodiny jdeme do šatny kde se přezujeme až na Miu..
"Co je?" Zeptám se když sedí na lavičce a jen kouka..
"To mrdam nechce se mi přezouvat" odpoví postavi se a kopne do skříňky..
Já se lehce zasměju a čekáme na Lukaše který se konečně taky připravil a jdeme k výtahu jelikož to ještě ji nezrušili tak se svezeme na horu..
Dojdeme so naší třídy kde ještě nikdo není a připravujeme se na další hodinu..
_______________________________________
ČTEŠ
𝑡𝑤𝑜 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠| 𝒩 𝓍 ℳ |
Fanfictiondvě odlišné holky,dva odlišné typy kluků,dvě odlišné lásky