2

1 0 0
                                    

Ik scan eerst zijn onderlichaam en ga langzaamaan naar zijn gezicht.

'Wacht is even!' Zeg ik met een schok.

'Ben jij niet die gay' zeg ik met een vies blik.

'Ik heb een naam'

'Doet er niet aan toe'
'Waarom zetten ze jou niet in een dames internaat?'

'Je haat me echt he!' Zegt hij zuchtend.
'Je bent niet zo interessant zoals je denkt dat je bent'

'Toch hou je jezelf bezig met mij'

Deze jongens maakt me woendend. Ik sta op met een boos blik en kom dichterbij.

'Ik ben niet gay ja?' Zeg ik terwijl ik hem pak van zijn kraag.

'Heb ik dat gezegd?' Zegt hij geschrokken.

'Ik ga me tijd niet verspillen aan mensen die gay zijn, dus verander je kamer!' Zeg ik terwijl ik hem nog harder pak van zijn kraag.

'Je weet dat dat niet kan'

'Boeit me niet' zeg ik en laat ik hem los van zijn kraag waardoor hij valt op zijn bed.

'Ik zal me wel aankleden in de badkamer, naast jou kan dat niet!' Zeg ik met een opgeheft stem.

Wanneer ik richting de badkamer loop met mijn kleren in m'n hand hoor ik hem zeggen: 'Je trekt me toch niet aan.'

'Beter' zeg ik en open ik de badkamerdeur om vervolgens aan te kleden.

Opeens hoor ik mijn telefoon rinkelen. Waarschijnlijk belde 1 van de jongens mij.

Opeens opende de badkamer deur.
'Je tele- oh' zei Luca.

Ik had alleen een jeans aangetrokken en was volledig naakt aan de bovenkant waardoor al mijn tattoos in zicht was.

Hij scande me van beneden en ging met zijn ogen langzaamaan naar boven kijken en bleef even stil bij mijn lichaam.

'Ik trekte je niet aan toch?' Zei ik met een geïrriteerde stem.

Toen ik dat zei vielen zijn ogen van mijn bovenlichaam naar mijn ogen.

'Ja en nu weet ik dat zeker.' Zegt hij.
'Daarom bleef je kijken' zeg ik met een grijns.

'Ik keek naar je tattoos niet naar jou'
'Oh ja je telefoon' zegt hij terwijl hij mijn telefoon geeft aan me.

Hij sloot de badkamerdeur en even later hoorde ik een deur open en dicht gaan.

***

We liepen met vrienden de klaslokaal binnen. We waren al midden in de les binnen wat ons niet veel boeide.

'Jullie konden net zo goed niet komen' zegt de docent boos.

Nadat hij dat zei liepen we zonder wat te zeggen weg.

We hadden al geen zin om te gaan omdat we moe waren.

'Boys laten we vandaag skippen kom naar mijn kamer dan chillen we daar' zei ik enthousiast.

Ze knikten dus we gingen weer naar de overkant van de school de lift in.

'Kijk wie ik heb geregeld' zegt Jordan.
Hij laat via zijn telefoon een meisje zien die me heel bekend voorkomt.

'Je kan haar inhuren'
'Hoe bedoel je inhuren Jay?'
'Als hoer' zegt ik.

'Misschien' zegt Jordan.

Ik heb geen problemen met het delen van een meisje. Ik ben niet toxic. Misschien omdat ik ook nooit een vaste relatie heb.

We lopen mijn kamer binnen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 28 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My Gay Roommate - bxbWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu