Jordan stormt m'n kamer binnen.
'Gadverdamme je kamer stinkt' riep hij, terwijl ik lag in mijn bed.
'Mhhm, dan ga je weg.' Zeg ik gapend.'Je zou komen naar school vandaag, dat zei je.' Zegt Jordan sarcastisch.
'Ja dat was ik van plan.' Zeg ik terwijl ik opsta.Scholen zijn twee weken geleden ongeveer begonnen, en ik zat al weer lessen te skippen.
Ik, Jordan, Max en Aiden zijn blijven zitten waardoor er nu alleen maar kleine kinderen in ons klas zitten.'Er is iemand nieuw in ons klas die... Gay is.' Zegt Jordan lachend.
Ik begin een lach te krijgen op mijn gezicht.
'Gay?'
Hmmm interessant.
'Dusja... kom morgen maar naar school want anders mis je wat.'
Ik knik lachend.
Jordan zet de playstation aan zodat we Fifa kunnen spelen.
***
Volgende dagIk trek een joggingbroek met een witte T-shirt aan.
Ik moet dagelijks 2 uur reizen om naar school te gaan. Waar ik totaal geen zin in heb.
M'n vrienden verblijven in een internaat van school. Eigenlijk heel veel mensen van ons school doen dat. Alleen ik niet.
Jordan verblijft bijvoorbeeld met Max op een kamer. Maar Aiden met een andere jongen.
Vandaag is de dag dat ik ook in de internaat ga verblijven. Mijn vrienden wilden dat. Maar het was meer de keuze van mijn ouders.
Ik bleef bijna altijd thuis en ging niet naar school. Al ging ik, was ik aan het kloten.Omdat de internaat van school is, moet ik soort van gaan. Tenminste ga ik dan wel vaker naar school.
Ik pak al mijn spullen die mee gaan en leg ze in mijn auto.
'Doei mama, ik kom in de weekend weer terug.' Zeg ik tegen mijn moeder.
'Isgoed schat, probeer je lessen niet te missen.'
'Dat komt goed' zeg ik kort.
Ze weet dat het niet zo is.Ik geef haar een snelle knuffel en sluit de deur.
Ik stres niet zoveel over mijn kamer. Want Max zei tegen me dat iedereen al beetje zijn kamertje heeft en dat de kamers nu leeg zijn. Wat betekent dat ik alleen zal zijn.
Ik stap mijn auto in en rij richting mijn school.
*Oproep van Max*
Ik verbind me telefoon aan de bluetooth van de auto en neem daarna mijn telefoon op.
'Yoo, ben je al onderweg?' Vraagt max.
'Ja, ben toenet vertrokken.'
'Bro ik moest je trouwens wat vertellen'
...
'Je gaat volgens mij toch wel met iemand moet slapen op kamers' zegt Max meteen achter zijn zin.'Huh wie dan?' Vraag ik aan Max.
'Ik weet het niet dat zie je vandaag wel'
'Oke, ik rij nu. Ik zie je zo.'
***Ik was vaak op de internaat door mijn vrienden. Dus dit is niks nieuws voor mij.
Het internaat is meteen tegenover mijn school.
Ik parkeer mijn auto in de parkeerplaats en zie Jordan, Max en Aiden verschijnen.
'Wat is kamer nummer?' Vraagt Aiden aan me
'1056'
'Je kamer is helemaal boven aan dan' zegt Aiden
'Ja, dat zijn één van de laatste kamer' zegt Jordan na Aiden.
JE LEEST
My Gay Roommate - bxb
RomanceLuca is onschuldig, schattig, slim en mooi. Jay is stoer, toxic en een pester. Jay en zijn vrienden blijven zitten in een klas door verzuiming. In hun klas zitten dan alleen maar zestien jarige terwijl ze al achttien zijn. Ze zien Luca als een makke...