○Cei cinci demoni erau în sala de consiliu.Acolo erau alți profesori ca domnu Miller(profesorul de fizică)doamna Clark,profesorul de TIC,profesoara de franceză și bineînțeles domnu Davis.
-*suspin*După cum știți,au fost găsiți atât profesori,cât și elevi morți în școală.
Nu știm cine i-a omorît,din moment ce camerele de supraveghere sunt încă defecte.Am contactat foarte mulți tehnicieni,și niciunul nu le-a putut repara!-Atunci cumpărați altele!se răsti doamna Clark.
...Ce vreau să spun,de ce să stăm cu camerele defecte,când putem cumpăra altele?-Înțeleg ce vreți să spuneți doamnă Clark.Însă,toți banii pe care-i aveam strânși,au fost furați!
-Cum e posibil?!Toți banii erau ținuți în seiful școlii!spuse domnu Miller.
-Știu.Dar la fel,fără camere nu putem bănui pe nimeni.
În orice caz,nu de asta v-am chemat aici.
Mulți elevi și profesori și-au pierdut viața și nimeni nu știe din ce motiv.-Vă spun eu care ar fi motivul.intereveni doamna Clark.
Eu cred că criminalul care l-a ucis și pe director,s-a întors.Și acum vrea să omoare fiecare elev și profesor din școală!-Scuze că vă întrerup,dar suntem din ce în ce mai puțini profesori.spuse profesoara de franceză.
Și dacă criminalul ne prinde și pe noi,toți din această sală care am mai rămas,viitorul școlii nu va fi unul prea strălucit...-*suspin*Știu,doamnă Laurier.Dar,fără camere de supraveghere,fără dovezi,fără incidcii,nu putem face nimic decât să închidem școala...din nou...spuse domnul Davis.
-Dar dumneata,domnule Hart...ești profesor de informatică!Dumneata ești cu tehnologia!N-ați putut repara camerele?se răsti doamna Clark la dânsu.
-Știu,doamnă Clark,și am încercat și eu!Ce credeați?Că domnul Davis a apelat imediat la toți tehnicienii din orașul ăsta?Nu!Am încercat să le repar,dar degeaba!Sunt imposibil de reparat!
-Degeaba ești profesor de informatică...când nici măcat niște nenorocite de camere de supraveghere nu poți repara...continuă doamna Clark să comenteze.
-A da?Da dumneata,înafară de a preda prezentul simplu și compus nu știi să faci nimic altceva.
-NU-MI COMENTA!țipă doamna Clark.
-VĂ ROG!exclamă domnu Davis.
Doamnă Clark,domnule Hart,nu suntem aici să ne certăm...♤Cei doi profesori au tăcut.
-*suspin*Ceilalți?Aveți alte păreri?întrebă domnu Davis.
-Eu propun să lăsăm copii să stea acasă o lună de zile și gata.spuse Jack.
Hehe outfit:
-Credeți că e o idee bună?îl întrebă domnu Davis.
-Păi dacă ar veni înapoi mâine,peste o săptămână,nu s-ar întâmplă aceeași chestie?întrebă Jack.
Dacă,criminalu ăsta vede că nu mai vine nimeni la școală timp de-o lună,o să înceteze să mai atace.
CITEȘTI
Partea Întunecată a Frumuseții 2
Phiêu lưuDupă ce i-a învins pe cei mai puternici demoni ai lui Asmodeus,Leilani are parte acum de multe alte provovări ce îi vor da viața peste cap din nou.