16. Bölüm

16 3 5
                                    

Chan şirkete gelmişti hiçkimse yoktu onun sevdiği şeyde tam olarak buydu geceleri ofisin boş olmasını istiyordu.

Goderken bi kaç atıştırmalık alıp yemeye başlamış ve en sevdiği enerji içeceğinden alıp içmeye başlamıştı. Mutfağa gelince hemen yanındaki oyun yerine geçmiş oyun oynamaya başlamıştı.

"Evett Chan vurdu golll"

En son kendine kahve alıp bilgisayar odasına geçmişti. Sol tarafına baktığında baş yazilımcısının uyuya kaldığını gördü.

Madem uyayacksın evinde uyusana diye içinden geçirdi Chan. Yanına oturup bilgisayara baktı

"Sana bunu hallet demiştim"

Bilgisayara biraz daha yaklaşıp bir şey yapnaya başladı. O sıra da bir şarkı mırıldanıyordu bi ses daha duyduğunda sol tarafına baktı baş yazılımcı da bu şarkıyı söylüyordu hemde uykusunda.

Gözlerini açtığında karşısında patronunu görmesiyle şaşırmıştı

"P-patron"

Chan ona bakmadan konuştu

"Geceleri ofisin boş olmasını istiyorum"

"İyide ben baş yazılımcıyım nasi gidebilirim ki hem ayrıca ofiste Chris geceleri ofiste dolaşıyor diye dedikodular var"

Chan ona ters bir bakış atıp işine geri dönmüştü.

"Hem gece yürüyüş yapacaksan dışaraya çık senin içinde bi değişlik olmuş olur"

Chan ona baktığında Changbin ne dediğinin farkına varmıştı.

"Aa burda"

Chan bi anda yanında ki duvara yaslanıp konuşmaya başladı.

"Kim burda"

"Her uykulu olduğum zaman geliyor içimdeki dahiden bahsediyorum şuan"

Chana bakıp "sen napıyorsun" demişti

Chan oflayıp tekrar yerine oturdu

"Peki söyle bakalım dahi"

"Öyle demenize gerek yok utanıyorum"

"Sebebi yok diyen bi yapay zeka olur mu"

"Sebebi yok mu bu çok tehlikeli... belkide dünyayı bombayala patlatmak istiyordur neden npdiye sorunca da sebebi yok demiştir"

"Değil mi"

"Neden sordun ki patron"

"Önemli değil"

⭐️

Evet bu bölüm baya geç geldi
Ama geç olsun güç olmasın değil mi??
Bu arada diğer ficime de bakın
Hadi görüşürüz 🤍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Glasses Minchan ChrisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin