8. Rész - Hiba volt

74 6 0
                                    

- Reggel arra ébredtem, hogy Laci hátulról teljesen hozzám van simulva és a karomat cirógatja. Mindenre emlékeztem tegnap estéről.

- Jó reggelt! - Mosolygott rám Laci.

- Realizáltam, hogy mindketten teljesen meztelenek vagyunk amitől eléggé zavarba jöttem. Kimásztam az ágyból és magamra kaptam a tegnap elszórt ruháimat.

- Úgy látom nem vagy ma reggel valami vidám.

- Laci rohadtul nem vicces , köztünk ez egy hatalmas hiba volt! - Akadtam ki.

- Ne mond ezt, nekem nem csak egy dugásra kellettél.... én szeretlek! - Nézett rám csalódottan.

- Akkor sem szabadott volna megtörténnie!

- Zoé ne mond, hogy te nem vonzódsz hozzám, különben nem feküdtél volna le velem.

- Nem tudom mit érzek Laci.

- Adj egy esélyt kettőnknek.

- Nem, sajnálom de biztosan nem!

- Zoé ne legyél szívtelen, ne törj össze...

- Szánalmas vagy Laci. Ezt érzelmi zsarolásnak hívják remélem tudod!

- Nem annak szántam de kérlek, adj egy esélyt hogy bizonyíthassak!

- És Brúnó?

- Ne érdekeljen Brúnó, lesz ahogy lesz de most válaszolj a kérdésemre! Meg próbáljuk együtt, lennél a barátnőm?
- Nézett rám csillogó szemekkel.

- Nem, Laci ez nem így működik én nem vagyok halál szerelmes nem fogok rögtön össze jönni veled, kaphatsz egy esélyt, randizhatunk, ilyesmik de nem vagyunk együtt!

- Rendben... - Hallottam a hangjában a csalódottságot de nem vagyok belé szerelmes.

- Most pedig öltözz fel és menjünk le reggelizni. - Mondtam neki.

- Egy jó reggelt csókot sem kapok? - Kérdezte boci szemekkel.

- Ahj legyen.

- Odahajoltam Spacchoz és egy puszit nyomtam a szájára ami látszólag nem tetszett neki, magához húzott és hevesen csókolni kezdett.

- Laci elég! - Húzódtam el tőle.

- Jólvan...

- Ja és Brúnó nem tudhatja meg!

- Miért?

- Laci ne idegesíts fel 2 perce beszéltük ezt meg. - Szóltam rá idegesen.

- Jó. - Forgatta meg a szemét.





Ha tetszett nyomj a vote-ra 🫶🏻

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 22 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Az Ördög vagy az Őrangyalom? || Marics-Spacc FF. ||Onde histórias criam vida. Descubra agora