33

8 0 0
                                    

Fitz:*kicha*

Keefe: ....

Fitz: Nie powiesz nawet „na zdrowie"?

Keefe: Przecież siedzę tu z tobą, prawda?

Keefe: Najwyraźniej zostałeś pobłogosławiony.

.........

Sophie: Czas na plan G.

Merella: A to nie powinien być plan B?

Sophie: Nie, plan B był dawno temu. Musiałam pominąć plan C, z powodu problemów technicznych.

Fitz: A plan D?

Sophie: To desperacka próba przebrania się, którą podjęliśmy pół godziny temu.

Biana: A co z planem E?

Sophie: Mam nadzieję, że nie będziemy musieli go wdrażać. Tam w nim zginie.

Keefe: Podoba mi się plan E.

......

Biana:*wchodzi do pokoju Tama*

Biana: Czy ty.... Robisz teatrzyk cieni?

Tam:*przerażony*

Tam: To nie tak jak myślisz, przysięgam!

Linh:*wpada do pokoju przez okno*

Linh: To dokładnie to co myślisz. Tam stworzył operę mydlaną z udzielam kukiełek cieni i właśnie był finał trzeciego sezonu, a teraz mogę już nigdy się nie dowiedzieć, czy Lisa pojechała do Nowego Yorku spełniać marzenia, czy zostaje w małym miasteczku by zostać hodowcą koni.

......

Grady: Niczego się nie boję.

Edaline: GRADY RUEWEN! DLACZEGO NA MOJEJ LŚNIĄCEJ PODŁODZE SĄ ŚLADY, KTÓRE PODEJRZANIE ŚMIERDZĄ ODCHODAMI T- REXA?!!!

Grady:* wpełza pod łóżko*

Grady: Mam jedną rzecz....

.......

Keefe: Auć! Mój palec!

Sophie: O rany, daj mi go, lepiej pocałować.

Keefe: W jaki sposób to pomoże?

Sophie: Zawsze kiedy ja lub Amy robiłyśmy sobie niechcący krzywdę, mama nam całowała to miejsce, żeby nas uleczyć. I zawsze to działało!

Jakiś czas później....

Keefe: Fitzy, błagam cię! Uderz mnie BARDZO MOZNO W WARGĘ, dobra?

KOTLC - Zaginione Miasta ( memy, talksy i inne)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz