Prolog

16 2 0
                                    

Widziałam duży ogień a w nim ludzi którzy krzyczeli. To była moja rodzina, która paliła się żywcem. Słyszałam jak ktoś do mnie krzyczy. To była moja rodzicielka.

-Gui! Uciekaj! Biegnij i sie nie oglądaj ani nie zatrzymuj!

Zobaczyłam jak jakiś mężczyzna ją zabija wbijając jej w serce srebrne ostrze a ona upada martwa na ziemię. Gdy zaczęłam biec, ruszył za mną. Złapał mnie i zaczął dusić

Zaczęłam krzyczeć i się szarpać.

-Zostaw mnie! Puszczaj!

Jednak to było na nic, łzy zaczęły zbierać mi się do oczu.

Nagle zamachnął się tym samym ostrzem którym pozbawił życia moją rodzicielkę by mnie również go pozbawić. 

I nagle się podniosłam cała spocona, zdyszana i spanikowana do pozycji siedzącej. To był znowu koszmar o moim rodzinnym domu. 

Mamy październik za 2 miesiące mija 11 lat od kąt stała się ta tragedia rodzinny Xu. Mojej rodzinny. W tędy miałam zaledwie 7 lat . A teraz już 18. 

-Rousy! Wstawaj bo się spóźnisz na uczelnie!

Zaczęła krzyczeć z dołu moja przybrana mama.

-Już wstaje!

Od krzyknęłam jej.

To Pani Li Xiao bardzo miła staruszka która gdy mnie spotkała na ulicy i usłyszała moją historie zabrała do domu i zaczęła traktować jak córkę opiekowała się mną, karmiła oraz ubierała a nawet dała możliwość kształcenia się w szkole,a ja z wdzięcznością zaczęłam ją traktować jak moją drugą mamę. A tak przez to że mogli mnie szukać tak jak podejrzewała Pani Xiao po ucieczce wyjechałyśmy z tamtego miasta, a ja zmieniłam imię oraz nazwisko by nie było podejrzeń. Teraz nazywam się Li Rousy. Mam również oprócz Pani Li jej męża Pana Luo  i dwoje rodzeństwa Li Sung'a oraz Li Ling'a to moi dwaj starsi bracia, dobrze się dogadujemy lecz pozostają czasami tajemniczy. Pracują dla nie jakiego Wu Zheng'a podobno jest on najbardziej groźnym, poważnym i szanowanym biznesmenem na skali całych chin z tego co słyszałam od moich braci.

-Rousy! Bo twój tata i bracia już czekają na ciebie w samochodzie!

-Już biegnę!

A więc tak jak narazie układa się moje życie. Dobra biegnę bo mnie zostawią.

Jestem Xu Zhizhumeigui a o to moja życiowa historia.

Ostatni Kwiat Pajęczej RóżyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz