herşeyim. 2

39 4 11
                                    


Yazar

İkili yatakta sarılmış bir şekilde uzanırken jungkook birden jiminin üzerine çıkmıştı.

"Ne oldu sevgilim" diye sormuştu Jimin elleri çoktan yerini bulmuş kalçalarını okşarken.

Jungkook gülümsemiş ve "jimin hadi sevişelim belki bu kez hamile kalırım" demişti tatlı tatlı jimin onun bu haline kıkırdamıştı eşi aşırı tatlıydı.

Jimin dudaklarını büzmüş jungkook'un kendisini öpmesini beklemişti jungkook kocasının bu haline gülümsemiş ve eğilerek dudaklarını birleştirmişti.

Jimin eşinin alt dudağını kavramış emiyordu bebeğinin dudakları o kadar tatlıydı ki... Jimin sadece eşinin dudaklarıyla azmak üzereydi.

Jungkook jiminin altında sertleşmeye başladığını hissettiğinde sırıtmış ve kalçasını kocasının sikine sürtmeye başlamıştı.

Jimin bununla inlemiş ve kookiesinin kalçasını sıkmıştı jungkook zevkle inlemiş ve daha sert sürtünmeye başlamıştı Jimin elinin birini eşinin kalçasından çekmiş ve pijamasının altında sokmuş belini okşamaya başlamıştı.

Jun jiminin pijamasını çekiştirmiş ve çıkarmasını istemişti jimin biraz doğrulup üzerindekini çıkarmıştı jun sanki çok lezzetli bir yemeğe bakıyormuş gibi jimine bakıyordu.

Jimin onun bu hâline sırıtmış ve "hepsi senin meleğim" demişti jun utanmak yerine "biliyorum" demişti kocası tabiki onun olacaktı.

Jun eğilmiş jiminin boynunu emmeye başlamıştı ısırıp emiyor sonra öpücüklerini diziyordu jiminse eşinin kendisine yaşattığı zevkle inliyordu.

Jimin jun'un belindeki elini baldırına koymuş ve sıkmıştı jun jiminin göğüs ucuna gelmiş ve dilini çıkararak ıslak bir yol çizmişti jimin derin erkeksi sesiyle inlemiş ve jun'un kalçasını sıkmıştı jun da inlemiş ve iki göğüs ucunuda emdikten sonra daha aşağılara inmişti.

Jun jiminin göbek deliğine dilini sokmuştu bu jiminin aklını bulandırmaya yetmişti.

Ama yinede hiç bişey yapmadı eşinin istediğini yapmasına izin verdi jungkook daha aşağılara inmişti.

Jun kocasının sikine geldiğinde önce pijamanın üzerinden öpücük koymuş daha sonra jiminin yardımıyla boxeriyle birlikte çıkarmış ve odaya gelişi güzel atmış işine geri dönmüştü.

Jun eğilmiş ve kocasının sikinin ucuna bi öpücük kondurmuştu daha sonra ucunu ağzına almış emmeye başlamıştı emerek tamamını ağzına almıştı.

Jimin o sırada hiç iyi değildi eşinin ağzı çok iyiydi hatta mükemmeldi jimin derin sesiyle inliyor Jungkook'un daha çok hırslanmasına sebep oluyordu.

Jimin elini jun'un saçlarına atmış çekiştirmişti jun gel git yaparken jimin jun'u sikine daha çok bastırmış ikisininde derince inlemesini sebep olmuştu.

Jimin artık geleceğini hissettiğinde jun'u geri çekmiş ve sikini ağzından çıkarmıştı jimin jun'a bakmış ve onun kızarmış yüzünü ağzının kenarından akan salyaları gördükten sonra iğrenmek yerine dudaklarını ısırmıştı.

Ani bi hızla jun'u altına almış ve dudaklarına yapışmıştı eşi mükemmeldi jimin saniyeler içinde eşini çıplak bırakmış ve üst bedenine jun'un kendisine yaptığı gibi ilgi göstermiş daha sonra aşağıya inmişti.

Jun kocasına bacaklarını iyice açmış ve jiminin kendisiyle ilgilenmesine izin vermişti.

Jimin eğilmiş eşinin tatlı deliğini boydan boya yalamıştı bu onu derince inletmişti eşi çok güzeldi tatlı ve mükemmeldi.

Jimin dilini eşinin tatlı yuvasına sokmuş ve gel git yapmaya başlamıştı jun tatlı tatlı inliyor sikini istediğini söylüyordu.

Jimin biraz gel gitten sonra artık dayanamayacağını anlamış ve kayganlaştırıcıyı almış sikine iyice sürmüştü elinde kalanı eşinin deliğine sürmüş parmağının ikisini birden eşinin içine yollamıştı.

Eşi tatlı tatlı inlemiş ve daha hızlı diye yalvarmıştı jimin eşini iyice genişlendirmiş ve parmaklarını çıkarmış sikini yavaşça eşinin canını yakmadan içine göndermişti.

Jun'un zevkten kafası geriye düşmüş gözleri geriye kaymıştı kocasının siki mükemmel hissettiriyordu çok iyiydi jimin eşinin alıştığını anlayınca yavaş yavaş gel git yapmaya başlamıştı.

Jun zevkle inliyor kocasına daha hızlı olması için yalvarıyordu.

Jimin kimdi ki eşini meleğini reddetsin tabiki istediğini vermişti daha hızlı gel git yapmış eşinin zevkten çıldırmasına sebep olmuştu.

Jimin dudaklarını birleştirmiş ve aynı sertlikle içine girerken yavaşça eşinin dudaklarını öpmüştü.

Eşide aynı şekilde karşılık vermişti ikiside boşalmaya çok yakındı jimin bir kaç dakika sonra eşinin mükemmel deliğine boşalmış ve jun'un sikini çekiştirerek bir kaç saniyede boşalmasını sağlamıştı.

"Mükemmeldin bebeğim" jimin eşinin dudağına öpmek için eğilirken söylemiş ve dudaklarını birleştirmişti aynı zamanda eşinin tatlı yuvasından çıkmıştı ne kadar istemesede eşi bu gün fazla yorulmuştu.

Şimdi minik bebeğiyle ilgilenmesi gerekiyordu.



____________

Merhabalar nasılsınız

Aslında bu tek bölümlük bir ficti ama senin için yazmaya devam ediyorum NoraMelani ❤️🤭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

jikook/herşeyim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin