Evet brn sasirmisdim ve hala ruraya goruyor gibiydim sanki hepsi birer oyundu ya ben az kalsin ona asik oluyordum peki o beni kandirdi.
Evden babamla vefalawdikdan sonra cikdim.
Avgustla yla koyulduk.
Bikac satten sonra las veqasa carmisfik bif otelde gecelemek icin oda tuttuk ve sabah hef weyi konueacakdik judtinle.
Sabah uyandigimda her tarafim agriyordu yerimi yadirqamiwdim o yuzden.
Avgust geldi ve aksam bir parti oldugnu soyledi oraya gidip biraz eylenecek misiz.
Asagya inip kahvaltimizi yapdik ve ben sabirsizca sordum avgust justinde burdami yoksa.
Evet
Tamam peki o kiz
Oda
Yemegmi yedikden sonra odama cikdim ve aksam icin hazirlanmaya bawladim.Akwam partiye gitmek icin hazirdim ve avgustla partiye gittik. Icerisi cok gavaliydi hrr kez eyleniyordu ve birden justini gordum yanindada sariwin bir kiz vardi lanet olsun bu aptal kizda kimdi boyle.
Avgustla sans etmeye bawladik ve hem dans ediyor hemde onlara bakiyordum.
Justin bize dogru gelip vay sevgili kardesimle avgusta burdaymis elki srni sevgilimle taniwdirayim maria mariya kiz kardewim
Justin icgilisin sen lew gibi icgi kokuyorsun.
Yo yo hicde bild elli icmefim srvgilim bu benim wahane kiz kardwim elli taniwin hadi.
Ben aglaya aglaya hemen partiden cikip odama kow.aya bawladim ve hickira hickira agliyordum.
Sabah uyandigimda gozletim aglamakdan mos mor olmywdu ve cok kotu gorunuyorlardi.
Kapi caldi ve icwri justin girdi
Ben bagirarak justin sen bir yalancisin dedim
Bana gerceyi anlata bilirdin srvgilin oldugnu soylrye bilirdin neden beni kandirdin ha neden seni sevitordum senin icin olume bile giderdim ya sen beni kandirdin.
Justin napyosun burak beni.Opmryi kes lutven
Elki bende seni srviyorum seni kaybetmeye dayanamam srnsiz yawaya.s. srnsizlik cehennem gibi benim icin.
Justin beni birakma sensuzliye kstlanam.
Elli bir tanecik srvgilim cocullatomin annrsi kalbimin tek kadini.
Bu bolumde boylr artik mesrle hall oldu umarim begenirsiniz yorum yapmayi unutmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uvey kardesim justin bieber
Fanfictiontanismak Babam nihayet evleniyordu ona mutluluk dilemekden basqacarem yokdu.Bide uvey kardesim vardi ve onu cekmek zorundaydim herkez kilisedeydi onlaramutluluk diliyorlardi vay canina annemin olumunu ne cabuk unutular