Onu öldurucem.

74 3 0
                                    

Justin:Elli benden ne sajlıyorsun?sakladıgın bişey varsa hemen söyle.

Elli:Juzz şu arabasını pokerde sana kaybeden kız.Mesaj yazmış elli oyuna hazırmısın ben başlıyorum diye.

Justin:Onu gebertirim seninle böyle konuşamaz lanet olası.

Elli:Tamam jystin napa bulirki hem bişey yaparsa ben cevabını veririm tamammı.

Justin:Onun nasıl bir piç olduğnu bilmiyorsun bile.Ona gününü göstericem hele sana zarar verecejk bişey yapsın.

Elli:Tamam sakin ol aşkım her şey güzel oluca.Sinirlenme boş ver gitsin tamammı.

Mesaj:justin senmi söyleyeceksin benmi.Bebeğimiz oluyor baba oluyorsun aşkım.Lorens

Justin:Buda neydi şimdi bu biç ne söylüyordu bana?onu geberticem ölene kadar dövüp geberticem.

Mesaj:Hadi han haus restoranına gel konuşalım bitanem.

Jistin ve lorensin sohbeti.

Justin:Böyle kurnazca bir oyunu bana nasıl oynamışdı.Bilmoyorum ama onu öldürecekdim kararlıydım.

Lorens:Nihayet geldin justin oturda konusalım.

Justin:Bana bak s... seninle konuşacak bißeyim yok benim.

Lorens:Eminmisin justin bebebeğimiz var seninle benim.Düşünsene sana benzicek uakışıklı akıllı.

Justun:Sen çıldırmışsın o, çocuk benim değil naşka birinin.Git kimden peydahladıysan onun yanına ve ondan hesap sor.

Lorens:Eminmisin senin olmadıgna dair.Hani şu lass-wegasdaki eglence partisini hatırla.Daha üç ay önceydi nasıl unutursun bütün bunları.

Justin:Olamaz lanet olsun lanet oldun.Nasıl yapdım ben böyle bir hatsyı.

Yb nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.

Uvey kardesim justin bieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin