Meteyle en köşedeki deniz manzaralı masaya oturduk.İlk kez kendimi bu kadar rahat ve mutlu olmasamda mutluymusum gibi hissediyodum.Sonra Mete bana bakıp" Kumsal o kadar masum birisin ki sen babana nasıl katlanıyosun acaba sana baban ve annen hakkında bilmediğin şeyleri anlatmam gerek.Hep seni gormek için bi fırsat ariyodum ama hiç dışarı cikmiyodun.Acini anlayabiliyorum bende annemi kaybettim.Biliyosun bizim ailede motor tutkunlugu vardı.Annem babam abim filan hepsi motor için yaşıyorlardı resmen.Annem bi turnuva için hazırlanıyordu.Çok çalışmıştı.Ve maddi olarak biraz kötü durumdaydik.Bunu yapmak zorundaydı.Katıldığı yarışmada bi sürücüyle çarpıştılar ve annem bariyerlere çarptı.Ama o an kimse durmadı.İnsanlık ölmüş diye düşündüm.Annemin yanına doktorlar filan gitmişti ama annem çoktan terketmişti beni.Ordaki insanların derdiyse yarışı kimin kazanicagiydi.Babam annemin ölümüne dayanamayıp kendini asmaya çalıştı.Abim gelip son anda kurtarmış.Ama şimdi abimde yok.O annemin kaza yaptığı motoru tamir ettirip kullanmış.Ve son hızla giderken karşısına araba çıkınca yana doğrultmuş motoru köprüden firlamis o da öldü kumsal.Şimdiyse hayatımda sadece babam var.Seninde oyle. Ama baban ve annen hakkında bilmediklerin var ve bunları öğrenme zamanın geldi artık.Baban anneni aldatmisti.Annen onları bi gün benim annemle birlikteyken yakalamis o günden sonra boşanmayı düşünmüş ama sen daha çok küçük olduğun için kiyamamis sana.Annen çok düşünceliydi ama bu olayı çok kez gormustu. Ama sana yansitmamisti o olayı.Ve o araba konusuna gelince baban boşanmak istiyodu annenden benim annemle evlenicekti. Annen bunu kabul etmeyince birini tutmuş arabayla sana çarpması icin. Çünkü annenin bosanmama sebebi sendin.Eğer sen olmasaydin bosanmamalari için bi neden kalmayacaktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALPLER
Non-FictionHer insanın hayalleri idealleri vardır ama ben hayallerim ve ideallerim uğruna bir suru insanı harcadım.Şimdiyse sadece gecmisim ve kırık kalpler var.Herşey 6 yaşındayken annemin gozumun önünde trafik kazası geçirip hayatını kaybetmesiyle başladı.An...