77 12 28
                                    

isagıyı anıden arkasından alıp boş soyunma odasına çeken kişi rinin ta kendisiydi. 

isagiyinın vucudunu korku duygusu ele geçirmişti sankı. ne yaptım ddıye dusunmeye basladı, tostu mu goturemedı zaman mı doldu?

düşünceler ısagının kafasını kurcalarken onunde duran rıne odaklanmayı bıle unutmustu 

''daldın gıttın hm? ne oldu, korktun mu yoksa''

rinin isagının agzında olan elı hafıfce yana kaymıs ve ısagının boynuna dogru ılerlemıstı.

''ne ıstıyorsun benden?''

ısagı tıtreyen sesıyle rıne sordu, ve kulakları tırmalayan keskin bir gülüş.

yeterince fısıltıyla gülmüştü rin, ama o gülüş isaginin kulaklarında yankılanıp baştan aşağıya titremesine sebep olmuştu.

"ne mi istiyorum? dediklerimi yerine getirmediğin zaman ne olacağınj söyledim diye hatırlıyorum"

"Ne dedıgını yapmadım malmısın amk tostunu da aldım işte"

"Saatten haberin yokmu"

Rin telefonunun saatini isagiye gösterdi ve saat tam tamına 08.06 ydı.

"sen beni burada tuttuğun için geçti"

"Kendini haklı çıkarmaya çalışma yoichi."

Rinin eli isaginin boynundayken diğer eli yavaşça gömleğinin altına doğru kayıyordu.

"İddiayı biraz değiştirsek sıkıntı olmaz değil mi?~"

İsagının tüyleri ürpermişti. neler oluyordu böyle?

isagi bulunduğu yerde gerilemeye çalışsa da hem arkasında duvar ve ufak hareketıyle onu tamamen yerınde tutan rinin güçlü kolu onu engellenişti.

resmen orada yavru kedi ile aslan savaşı oluyordu, ve yavru kedi kesinlikle isagiydi.

zaten rin ile isagi arasında olan boy farkı ısagının aklına geldıkce iyicene küçülüp bir bebeğe dönüşüyordu sanki.

"Ne o hoşuna gitmedimi yoksa? derse biraz geç kalsak bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. hatalı olan cezasını çekmeli yoichi'm."








slm
kısa yazdım evt
smut nasj yazcam bılmıyom
vok zor bı karar
ıkna olursam dıger bolum smut ıns

top askiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin