50 7 38
                                    

isaginin rine attığı tokatla afallamıştı rin, beklemiyordu böyle bir şeyi isagiden. yavaşça isagiye döndü

"ne yaptın?"

gözleri ateş ediyordu, çok korkutucu duruyordu.

"ne- hayır ben.."

isagi gerilemeye çalıştıkça rin onun üzerine doğru yürüyordu. isagi duvara yaslanıncaya kadar rin isagının üzerine dogru yurumeye devam etti.

"rin.."

"konuşma"

rin kollarını isaginin beline yerleştirmişti ve onu yerinde sabit tutuyordu. yavaşça isaginin omzuna doğru yaklaştı ve fısıltıyla konuştu.

"tam bir baş belasısın. ama hala sana yaptığım izleri taşıyorsun. sahibinden ayrılmak istemeyen bir kedisin isagi, bende seni bırakmayı düşünmüyorum."

rin isaginin boynuna yönelip sert öpücükler bırakmaya başlamıştı, bu durum isagiyi her ne kadar istemese de tahrik ediyordu, elinde değildi. sevdiği adam karşısında isagiyi yercesine öpüp ısırıyordu.

"r-rin yapma- ıgh-"

isaginin ufak inlemeleri kulak doldururken rinin azgınlığı daha çok artıyordu.

"sen böyle yalvardıkça seni sabahlara kadar mahvedesim geliyor ısagı."

rin isaginin boynundan ayrılıp dudaklarına yapışmıştı ve sert bir öpücükle dudaklarını tutkuyla öpüyordu.

rinin elleri isaginin belinde hareket ede ede tişortunun içine girip isaginin göğsünü keşfetmeye çıkmıştı.

"rin yapma-!"

"bu şekilde önümde durursan yapamayacağım şey yok."

rin isagiyle oynadıkça hem kendi pantolonundaki sertliği artıyordu hemde isaginin eşofmanının altından bile belli olan sertliğinin arttığını anlıyordu.

rin ellerini isagiden çekip isagiyi kucağına aldı ve yatak odasına doğru ilerlemeye başladı.

"ne yapıyorsun indirsene!"

"yarım kalan işimize devam edeceğim"

top askiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin