==== Filo Amirali ====
'''Filo Amirali Akainu'''
Dünya hükumetinin son amiralidir. Yediği şeytan meyvesi yüzünden vücudunu lava çevirebilmekte ve her türlü lav saldırısı düzenleyebilmektedir. Monkey D. Luffy(Hasır Şapka Korsanlarının Kaptanı)'nin kardeşi olan Portgas D. Ace'i öldüren kişidir.==== Amiraller ====
'''Amiral Kizaru (Borsalino)'''
Dünya Hükumeti'nin başka bir amiralidir. Yediği şeytan meyvesinin verdiği güç sayesinde vücudunun özü et ve kemik yerine ışığa dönmüştür.Kurşunlar veya kılıç darbeleri işe yaramaz hepsi içinden geçip gider.Işıktan yapılma bir bedene sahip olduğu için ışık hızında olmasa da çok hızlı hareket edebilir ve lazer saldırıları düzenleyebilir.'''Amiral Fujitora (Issho)'''
İlk olarak Fujitora'dan Akainu bahsetmiştir. Dressrosa'da ortaya çıktı.Gözleri kör ve kılıç ustadır. Barda kendini kandıran adamları yere koca bir delik açarak içine gömmüştür.Ayrıca Kılıcı ile yer çekimini yükseltebilmektedir.==== Eski Amiraller ====
'''Amiral Aokiji Kuzan '''Dünya hükumetinin eski 3 amiralinden biridir. Yediği şeytan meyvesinin verdiği güç sayesinden dokunduğu şeyleri insanlarda dahil buza çevirebilir. Marineford Savaşı (Büyüklerin savaşı)'ndan sonra filo amirali Sengoku yenilgiyi üstlenip görevinden ayrılır ve yerine Aokiji'yi önerir ama Akainu bir şekilde daha uygun görülür ve İkisi boş bir adada 10 günlük uzunca bir düello yaparlar. Sonuçta Aokiji mağlup düşer, ağır yaralar alır ve görevinden ayrılıp kayıplara karışır.
==== Koramiraller ====
'''"Kahraman" Monkey D. Garp'''
Monkey D. Luffy'nin ve Portgas D. Ace'nin büyük babası ve korsan kral Gol D. Roger'a zamanında karşı koyabilmiş tek kişidir.Şeytan meyvesi gücünün olmamasına rağmen olağan üstü bir gücü vardır. Öyle ki çıplak eliyle gülleleri toplardan daha hızlı atabilmektedir. Yumrukları ölümcüldür. Marineford savaşından sonra rütbesini bırakmış ve yeni gelen acemileri eğitmek için gönüllü olmuştur.'''"Beyaz Avcı" Smoker (G-5)'''
Mangadaki ilk göründüğü Logue Town'da görevli kaptan kıdeminde bir denizciyken şu an G-5 denizci üssünden sorumlu koramiraldir. Moku Moku Meyvesini yiyerek dumana dönüşme özelliğini kazanmıştır. Duman adam olduğundan fiziksel saldırılar içinden geçip gider, aynı zamanda düşmanını dumanla yakalayıp dumanla boğabilir. Aynı anda içtiği 2 puroyu ağzından düşürmeyen ve sırtında meyve güçlerini etkisiz kılan bir jitte (deniz taşından yapılmış silah) taşıyan bir karakterdir. Adil olan, adalete inanan bu yüzden emir komuta zincirine pek uymayan, bu hususta üstleriyle takışabilen ve karşı gelebilen sağlam bir kişiliği olan ender denizcilerdendir.'''"Şeytan Bambu" Vergo'''
İlk olarak Punk Hazard'a ortaya çıkar G-5 in başındaki Koramiraldir. Aslında korsan olup kendisi Doflamingo için çalışmaktadır. Punk Hazarda Trafalgar Law'a yenilmiştir.
'''Tsuru'''
Eski Bir Denizcidir. Woshu Woshu No Mi meyvesini yemiştir.
'''Momonga (G-1) '''Güçlü koramirallerden biridir. Tayfanın en çok karşısına çıkan ve zorlayan denizcilerden birisidir. İlerleyen zaman içerisinde tayfa adına en çok sıkıntı oluşturabilecek denizci olması tahmin edilmektedir. One Piece Film Z'de yer almıştır.
'''Doberman'''
'''Onigumo'''Saçlarıyla da kılıç kullanabilen kılıç ustasıdır.
'''Yamakaji'''
'''Strawberry'''
'''Lacroix'''
'''Comil (G-2)'''
'''Ronse'''
'''Stainless'''
'''Cancer'''
'''Dalmatian