•33•

131 13 4
                                    

Pov. Jude

Usiedliśmy przy stoliku czteroosobowym i dostaliśmy karty. Zamówiliśmy dwie duże pizze i rozmawialiśmy. W pewnym momencie doszło do małej sprzeczki między nami, rozdzieliliśmy się ja i Caleb zostaliśmy w pizzerii a Mark i Axel poszli zwiedzać miejsce w którym się znajdowaliśmy. Zagadaliśmy się i przegapiliśmy godzinę na którą byliśmy umówieni.

- No świetnie, odpłynęli bez nas - powiedziałem do chłopaka próbując złapać oddech.

- I chyba nie tylko nas. - odpowiedział rozglądając się, zrobiłem to samo. Zobaczyłem Xaviera i Jordana biegnących w naszą stronę, trzymających się za ręce.

- Jakim cudem nie zauważyli, że nas nie ma? - zapytał czerwonowłosy.

- Też mnie to zastanawia. - odpowiedziałem.

- Fajnie się gada ale co robimy dziewczynki? - zapytał zirytowany Stonewall. Spojrzeliśmy po sobie szukając jakiejś odpowiedzi. Stwierdziliśmy, że najbezpieczniejszym wyjściem będzie powrót do autokaru. Ruszyliśmy więc w drogę, na szczęście nie było to daleko. Miejsce po wypadku było już czyste, nasz bus stał na uboczu. Weszliśmy do niego ale w środku nikogo nie było. Niektóre rzeczy były poprzewracane, wielu brakowało a fotel kierowcy być mocno obdrapany.

- Ktoś na niego napadł? - zapytał Greenway

- A na co innego ci to wygląda - prychnął Caleb

- Uspokójcie się, trzeba coś wymyślić - powiedział Xavier a ja się z nim zgodziłem

- W tym momencie kłótnie nam w niczym nie pomogą. Pomyślcie lepiej co dalej. - powiedziałem.

- Siadajcie, ja mogę kierować - ogłosił mój chłopak, na co odrazu się oburzyliśmy.

- Żartujesz, chcesz nas zabić?! - wykrzyczał Foster.

- Nic nam nie będzie, siadajcie - powiedział - ostatecznie wezwałem taxówkę, nawet nie chce myśleć co by się stało gdybyśmy skorzystali z pomysłu Caleba. Droga była strasznie długa. Kiedy jechaliśmy Xavier i Jordan ogłosili nam, że są razem, a raczej potwierdzili bo wiadome to było od początku. My również zdradziliśmy im że zostaliśmy parą, poprosiliśmy ich aby nikomu o tym nie mówili, gdyż nie byliśmy pewni ich reakcji. Bardzo ich zdziwił nasz związek i pytali dosłownie o każdy szczegół i tak jakoś mijała nam droga. W końcu dotarliśmy na miejsce.

Od wroga do przyjaciela, a może coś więcej... / Jude x Caleb / Inazuma eleven Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz