alt ust meselesi (smut)

182 12 29
                                    

‼️‼️bu bolum orta yas azginligi geciren iki adamin seksini icermektedir (kisaca smut var)

---

satoru
hocamm
hocamm
geto beeyy

suguru, akşam yemeği için gojo beyin evine gitmeye hazırlanırken yatağında kendisiyle boğuşuyordu. yanındaki telefonu titreyince göz ucuyla baktı. gelen mesajın gojo'ya ait olduğunu görünce küçük bir gülümseme kapladı yüzünü. burkulmuş bileğini kullanmadan cevap yazmak zor olsa da en sonunda biraz alışmıştı.

suguru
buyrun gojo bey☺️

satoru
ya
gerek yok dediniz biliyorum ama içim rahat etmiyor
sizi almaya gelsem
böyle sizi ayağıma çağırıyor gibi oluyor
hemde bugün ki tatsızlıktan sonra

suguru
olur mu
asıl ben istersem ayıp olur
bugün hastaneden aldınız zaten beni

satoru
ama :(((

suguru
ben böyle istiyorum
lütfen :)

satoru
ay ne güzel güldünüz öyle tav olurum bakın😜
tamam öyleyse... dikkatli olun❤️

suguru
olurum teşekkürler😊

telefonu kitleyip iç çekti. belki tanışalı çok olmamıştı ama, gojo'nun iyi bir adam olduğuna şüphesi yoktu. suguru'yla ilgileniyor, ona yardımcı olmaya çalışıyor ve çok nazik davranıyordu.

derslerdeki, konuşurken ki bazı hareketleri ve tavırları çok sevimliydi ve komikti. hem.. söylemesi utanç verici olsa da, çok çekici bir adamdı. yakışıklı, fit ve özgüvenliydi. suguru bunları düşünürken, aynada kendini ve gülümsemesini görünce hızla başını salladı. neler düşünüyordu böyle? gojo bey bugün olanlar yüzünden kibar olmaya çalışıyordu sadece. bunu davet olarak algılamamalıydı.

"her neyse..." diye mırıldandı dikkatini dağıtmak için kumaş siyah pantolununu ve beyaz gömleğini en sonunda giydi ve saçlarını serbest bırakarak evinden ayrıldı.

---

"oğlum sen var ya," satoru aynada kendine bakarken gözlerini kıstı ve işaret parmağını salladı. "sen harikasın lan. sikeceksin o adamı bugün." kendine motivasyon vermekte üstüne yoktu. doğrulup duruşunu düzellti. birkaç poz verdi aynada. o gelmeden biraz pratik yapsa fena olmazdı değil mi? boğazını temizleyip, yapabildiği en çekici surat ifadesini yaptı. "selam ya, naber?"

'naber' mi? 'naber' de nereden çıkmıştı şimdi? daha kibar olmalıydı. tekrar denedi.

"selam, yemeği mi yiyelim seni mi?"

tamam, tekrar denedi.

"selam, ev boş, içeri g- ne diyorum ben ya?" cümlenin ortasında gelen farkındalıkla alnına vurdu. düşünmeden konuşma işini azaltsa mıydı ne? iç çekti ve vazgeçti. denedikçe daha da saçmalıyordu. tam o sırada, zil çaldığında irkildi. şekillendirdiği saçlarını son kez kontrol edip aynaya doğru konuştu. "hadi oğlum, beline kuvvet."

alt kata, kapıya koştu ve derin bir nefes alıp açtı. suguru, karşısında beyaz gömleği ve açık saçlarıyla ona gülümsüyordu. eğer satoru bu manzaraya kendini hazırlamamış olsaydı şuan karşısında diz çökebilirdi. "merhaba," satoru'nun hayran olduğu sesiyle konuştuğunda kocaman gülümsedi.

"hoşgeldiniz!" diye bağırdı sesini kontrol edemeyip. "buyurun, buyurun." kapıdan çekildiğinde yanından içeri girdi suguru. "eviniz çok hoş." dedi bakışlarını gezdirirken. megumi ile olan fotoğraflarını etraftan özenle temizlemişti ama hala gergindi satoru.

daddy's home | satosuguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin