Tails, yatağından kalkar ve yüzünü yıkamaya lavaboya gider ve içinden konuşur.
"Sanırım en erken kalkan benim..ve şimdi kahvaltıyı hazırlayacak kişi de ben olduğuma göre bir an önce aşağıya inip mutfakta kahvaltı hazırlamalıyım..offf neden erken kalktım ki??!!!"
Tails, işini halleder ve lavabodan çıkıp geceliklerini değiştirir odasında, artık giyindiğine göre aşağıya inip kahvaltıyı hazırlayabilir.
Tails: Evettt!! Artık hazırladığıma göre diğerlerini çağırabilirim.
Tails bir anda "yemek hazırrr!" diye bağırır.
Sanırım onları böyle uyandıramam..Tails, Yukarı çıkar ve Knuckles'ın odasına girer.
Tails: KNUCKLESSS!!! UYANNNNN!! AÇ GÖZÜNÜÜÜ KASLI MEEENNN!!
Knuckles, Tails'in bu bağırışı üzerine kaslı uykusundan uyanir..ve......
Knuckles: NE BAĞIRIYORSUN BE @MİN EVLADII!! UYANDIRDIN İŞTE MK.
Tails: ehh.. şey küfür için sağol..sadece kahvaltı hazır ve..
Knuckles: tamam be anladik, geliyoz işte. Afferin sana umarım güzeldir yoksa seni kaslı kollarımla..🤺
Tails: tamam tamam..özür dilerim, hadi sen aşağı in mutfağa, ben digerlerini çağıracağım.
Knuckles lavaboya gidip geldikten sonra oda üstünü değiştirir ve aşağı kahvaltıya iner. Bu sırada da Tails, Amy ve Rouge'un odasının kapısının önünde durup kapıyı çalar. *İçinden*
"Knuckles'ın odasına dan diye girmiş olabilirim ama aslında kapı çalmadan içeri girmem ben. ರ╭╮ರ"İçerden "gir" diye bir ses gelir ve Tails iceri odaya girer.
Tails: Selam kızlar. Kahvaltı hazır sizi çağırmaya geldim.
Rouge: hazırız zaten geliyoruz şimdi.
Amy: Bende hazırım, hadi inelim aşağıya.
Rouge ve Amy kahvaltıya Knuckles'ın yanına inerler ve Tails, Sonic ve Shadow'un odasına gider. Onların odası merdivenin hemen yanındadır.
Tails: eee.. sanırım odanın kapısını çalayım. 'tık tık tık'.
Hmm..ses yok.Bir anda Sonic kapıyı açar ve kapının önünde bekleyen Tails ile karşılaşır.
Sonic: Ne oldu?
Tails: Sabah oldu, Sonic. Herkes kahvaltıya indi, bi tek siz kaldınız burda.
Sonic: Tamam ya biz de geliyorduk zateeen.
Shadow: Bebegim ben hazırım.
Tails, Sonic ve Shadow merdivenden aşağı inerler, mutfaktaki masaya otururlar.
Knuckles: Çooook erken geldiniz beee.
*Knuckles dalga geçiyor*Tails: her neyse bırakın şimdi de hazırladığım yemekleri yiyinn!!!
Knuckles: bu arada Tails, yemek güzel olmuş kurtuldun.
Tails: ohh şükürrr.
Rouge: Ben Amy'le birlikte alışveriş merkezine gideceğim, o yüzden akşam çok geç gelebiliriz.
Tails: sanırım alışveriş merkezini satın alacaklar....
Knuckles: umarım kredi kartımı patlatmazsin, Rouge.
Rouge: hayır tatlım, çok fazla eşyamız var zaten sadece gezeceğiz.
*Göz kırpar.*Tails: Knuckles..eehh..şey..bana da diğer kredi kartını verir misin??
Knuckles: iyi iyi tamam vereceğim ama bir şartla bana böyle güzel yemekler yapmaya devam edeceksin. Çünkü yemekten Antrenmana gidiyorum ve karnımın aç olmaması gerekiyor.
Tails: tamam tamammmm!! Her zaman yapacağım!!! Teşekkürlerrr.
Sonic ve Shadow masada hiç bir şey konuşmazlar kimsede onların konuşmadığını fark etmezler
Taa kii, Shadow'un minik tatlış hapşırmasını duyana kadar.....*440 kelime oldu ve heyecanlı gibi olan yerinde kesmek istedim 2. Bölüme koşun 🦄💖*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonadow🐞
General Fiction⚠️+18 içerikler vardır.⚠️ Hikaye Sonadow üzerine. Sonic: Seme. Shadow: Uke. Ve Shadow'un Seme olmasını sevenler varsa pek sevmeyebilirsiniz hikayeyi. İyi okumalar💓