Kendim ve hayatım Part 1

45 10 0
                                    

Ben Kış Sevilen. 17 yaşındayım. Hayatın zor mücadeleri altında kalmış yıpranmış bir kızım. Babam ben 8 aylıkken trafik kazasında ölmüş. Annemde adımı babam kışı çok sevdiği için koymuş.
Bazen adımdan çok nefret ediyorum çünkü dalga geçilenilecek bir isim. Bazen ismim yüzünden okula gitmeyi bile istemediğim oluyordu ama artık alıştım.

Lise 3'e geçtim ama görünüşe göre bazen gidemicem
Neden mi?
Çünkü babam öldü ve bize para getirecek bir adam yok. Annem çalışıyor ama bu zamanda kira bile 1 milyar. Anneme yardım etmem gerek. Ve en kötüsü annem hasta. Benim annemden başka kimsem yok. bir kaç tane sevgilim oldu ama hiç birinde o sevgiyi göremedim hepsi benden yararlandı işleri bitincede bıraktılar. hep acıydı bu hayat bana. Belkide adım gibiydi hayatımsoğuk, sert, ürkütücü ve korkunç.

Sarışınım ve uzun saçlarım var. kusursuz bir fiziğim ve çekici olduğum söylenilir. Ne bokuma yarıyosa bu güzellik.

Bir de sınıfımda çok sevdiğim arkadaşım Cansum var benim iyi günümde de kötü günümde de yanımda oldu. ağladığımda güldüğümde hep yanımdaydı onu çok seviyorum.

Okul yarına ve saat çok geç bakalım yarına kimlerle tanışıcaz

Oy verirseniz sevinirim her türlü yoruma açığım
Teşekkürler

KIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin