Okul zamanı Part 2

35 6 2
                                    

Bu gün lise 3'e başlıyoruz. Kocaman olduk be.
Heyacanlı mıyım değil gibiyim ama şu yeni gelecek bücürleri merak ediyorum :D sınıfım aynıdır belki yakışıklı bir kaç kişi gelir sınıfa.

Düşünmeyi bırakıp tuvalete gittim az daha düşünseydim altıma yapcaktım. tuvaletten çıkıp saçlarıma fön çektim okul formamıda giyip mutfağa geçtim canım annem kahvaltı hazırlıyodu onu öpüp sofraya oturdum peynir zeytin yedikten sonra annemi tekrar öpüp yola koyuldum yol biraz uzaktı ama durumumuz gereği yürümem gerekti.

Okulun kapısına geldiğimde müzik dinliyordum kullaklığımı çantama koyarken biri bana çarptı ve kendimi bir anda yerde buldum ayı gibiydi dizim kanıyo ohooo okulun ilk gününden böyle başladıysam sonunu merak ediyorum. Bacağım çok kötü ağrıyodu. Çok karizmatik bir ses "Önüne baksana salak mısın" diye bağırdı yakışıklı bir çocuktu yakışıklı demek bile az kalırdı. saçlarına fön çekmiş gömleğinin altından kasları belli olan karizma bir çocuktu
"Kaslarımı izlemeyi bırak" dediğinde kendime geldim. hemen cevap vermeliydim
"Sen önüne baksana be gerizekalı canımın acıdığından ben nereye baktığımı biliyomuyum" diye bağırdım
Gözlerini sinirle bana dikerek. "Bir daha önüne bak bakmassan baktırırım" deyip yanımdan gitti
İnsan bir yardım eder Bay Ukala tabi ben bunu içimden söyledim dıştan söylesem şimdiye ağzıma sıçacak bir durumu vardı.

Kendini beğenmiş egoist.
Sınıfa çıktım Cansu beni görünce yanıma geldi baya uzun bir süre sarıldıktan sonra öptü tabi bende karşılık verdim.
Dizlerimi gördüğünde gülmeye başladı "Kızım hayla oyun mu oynuyon küçük çocuklar gibi noldu bu dizine" dedi bende derin bir iç çekerek "Egoistin teki bana çarptı ve yere düştüm sonrada özür dilemeden gitti" dedim Cansu bana acır gözlerle bakarak "Oy canım benim sen yere düşersinde dizin mi kanarmış" diye benimle dalga geçti. bende o konuşurken sınıfın ecza dolabından tentürdiyot ve biraz pamuk alıp dizime sürdüm. Sınıfta 3-4 kişi vardı onlarda tanıdıklarım herkes sınıflarına dağılmaya başladığında sınıfa bir tane güzel kız girdi aman tanrım kız çok güzel ve çok havalıydı erkek olsam kesin teklif ederdim :D kız sıralardan birine geçip oturduktan sonra gelenleri izlemeye devam ettim. Sınıfa inanılmaz bir yakışıklı çocuk giriyodu ama bir dakka bu sabah bana çarpan çocuktu zaten bende şans olsa sıçarım. Ondan kafamı çevirerek Cansuyla konuşmaya başladım. Güzel olan kızın yanına doğru gidip oturdu. Cansu bana bakarak "Yeni gelen çocuğu gördün müüüü? Çook yakışıklı ama sevgilisi var sanırım? " dedi. bende gözlerimi devirerek "Sabahki bana çarpan egoist çocuk o" dedim Cansu gözlerime oha kızım çok şanslısın gibi baktı bende ona; şanslı değilim salağın teki o çocuk gibi baktım. Bakışmalarımız devam ederken hoca içeri girdi yine klasik konuşmalardan yapıp yeni gelenleri tanıtacaktı. Konuşmasını bitirdikten sonra güzel kıza "kendini tanıtır mısın" dedi kız havalı bir şekilde ayağa kalkıp "Ben Yağmur Öz, Mehmet kolejinden geldim" deyip oturdu. Sıra Egoiste gelince aynı yağmur gibi havalı bir şekilde ayağa kalkıp "Ben Yağız Öz , Mehmet Öz kolejinden geldim" dedi ve oturdu. acaba kardeş mi bunlar ben sevgili sanmıştım acaba neden kolejden devlet lisesine geldiler ki garip!

Tenefüs zili çalınca Yağmur yanımıza geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin