"hai...nama aku Fiq nama panjang aku Afiq Zayn... Btw aku student baru di College Star... Aku pun xtau KNP nama kolej dia cam tuah... Btw aku duduk dengan Adik perempuan aku yang bernama Rin nama panjang Riana Zara... Mak bapak aku duduk KL, aku NGN Adik aku duduk kat Selangor... Btw umur aku 20 thun tinggi aku 177...pendek juga ek...adik aku 17 tahun tinggi 170...so dikira kitorang jarak 3 tahun je tak jauh...k lah cita dia macam ni pada waktu pertama aku masuk college baru ni lepas pindah dari kolej lama aku kat KL..."
Afiq~Cg: jadi kamu student dari kolej CB?
Fiq: iye saya...
Cg: nama awak Afiq Zayn kan?
Fiq: erk iye...
Cg: hm prentasi awak bagus...jadi apa alasan kamu pindah sini...
Fiq: mak ayah saya yang suruh...saya tinggal NGN adik perempuan saya dia masih bersekolah... Mak ayah saya tinggal kat KL dan diaorg suruh saya NGN Adik perempuan saya tinggal kat Selangor Sebb Makcik dan pakcik akan jaga kitorang sebab mak bapak saya sibuk...tapi saya X tinggal serumah dgn makcik pakcik saya tapi saya duduk sebelah rumah diorg...rumah yg saya tinggal tuah rumah arwah nenek dan atuk saya...
Cg: oh faham...baik lah... Nama kelas awak ialah A2... pandai2 lh awak cari kelasnya...dan ini petunjuknya...dan awak boleh keluar...
Fiq: baik lah...
"Aku pun keluar lah dari bilik yg jahanam tu...peh dia punya siasat+dia punya suruh keluar tuah macam nak halau hantu... DH lah botak...setan... Sabo je lah... Lepas je aku keluar aku pun apa lagi cari lah kelasnya..."
Afiq~1 jam kemudian...Ang Ang Ang
"Cari punya cari punya pasal dekat satu jam baru jumpa kelasnya... Aku apa lagi masuk lah.. tambah pulak masalah pelajaran nya dah start sial... Yg lain semua TGOK aku...perh malu mat... Nasib baik cg tu ok je...Sebb dia tahu yg aku ni student baru sepatutnya cg tuah bawak sekali aku masuk dalam kelas die ni tapi die nye lupa otaknya kat lutut lutut nya kat kaki kaki nya kat kepala..."
Afiq~...
"Btw nama cg tuah Aliya lawa..."
Cg Aliya: kamu student baru kan?
Fiq: iya...
Cg Aliya: maafkan saya...saya lupa nak bawak sekali kamu...X sempat...
Fiq: xpe cg btw berapa lama cg ada dlm kelas ni...
Cg Aliya: baru 30 minit yg lalu...
Fiq: ouh...
Cg Aliya: baik lah student2 cg nak memperkenalkan student baru iaitu...
...
"Macai betul aku ingatkan cg tuah yg bagi tau upanya aku juga memalukan lah babi...setan.."
Afiq~Cg Aliya: erk hm?
Fiq: ohu...erk btw nama saya Afiq... Afiq Zayn panggil Fiq...
Cg Aliya: oh...ok lah...uhm kamu boleh duduk sesuka hati lah ye...
Fiq: uh baik lah cg...
"Haish malas betul aku... lepas tuah ape lagi cari lah tempat duduknya... Lepas je aku cari dan duduk tetiba ada 2 org lelaki ni tegur lah aku...aku pun apalagi am pandang lah ke arah diaorg tuah..."
Afiq~Ray: hai...btw nama aku Ray nama panjang aku Rayyan Ariff...
Zen: nama aku Zen nama panjang aku Zenan Hanan...
Fiq: oh...
Ray: budak KL ke?
Fiq: ye
Zen: DH cam dah mesti budak KL TGOK rupa je cam dah Kene...
YOU ARE READING
SHE? MINE?
Teen Fictioncerita ini mengisahkan tentang 2 budak lelaki yang telah jatuh cinta dengan perempuan yang sama... mereka berdua berebut untuk mendapatkan wanita tersebut tapi takdir berkata lain... apakah mereka berdua akan berbaikan atau lebih dari itu? Kandung:...