chapter two

4 2 0
                                    

"
زەنگ لێیدا و ساکورای لەناو خەیاڵ هێنایە دەرەوە . هەموو قوتابیەکان ڕۆیشتنە دەرەوە . تەنها ساکورا و ساسکێ مابونەوە
و ساکورا زۆر باش دەیزانی ئێستا چی ڕوودەدات.

' ئیستا وەکوو هەمووجارێک دێت و ئەریکی ماڵەوەمان دەبات.شانەرۆ ' .دەنگێک لەناو سەری ساکورا ووتی.

'بەڵێ ، ئینەر منیش زۆر باش دەزانم وادەکات. ' ساکورا لەناوی مێشکی خۆی وەڵامی ئینەری دایەوە.

"ساکورا . ئەرکی ماڵەوەتم پێبدە." ساسکێ ووتی کاتێک لەنزیکی ساکورا دانیشت و بەقەڵەمەکەی کێشای بەسەریدا.

" هم ، بیگرە" ساکورا ووتی و ئەرکی ماڵەوەی خۆیدا بە ساسکێ
ئەویش دەستی کرد بە نووسینەوەی. ساکورا بەبێ هەستی سەیری ساسکێی کرد و سەری لەسەر مێزەکەی دانا.

"هن. جلەکانت تازەن. ؟" ساسکێ ووتی و بەتوندی قۆڵی ساکورای گرت.

"هم." ساکورا لەوەڵامدا وتی . ساسکێ نوکی قەڵەمەکەی بەتوندی کرد بەناو دەستی دا و سوری کردەوە.

" واباشترە بوەستیت چونکەئازاری نییە." ساکور بە دەنگێکی نزیک ڕۆبۆتانە ووتی . ساسکێ سەیرێکی کرد و قژی گرت.

" دوای قوتابخانە ، من . و . تۆ لـە باخچەی دواوە . قسە.کردن."
ساسکێ بە توڕەیەوە ووتی و ڕۆیشتە دەرەوە لەپۆل.

[at lunch]

ساکورا دووبارە لەشوێنەکەی خۆی دانیشت و دەستی کرد بە خواردن ی ژەمەکەی.دوور لەقوتابیەکان و نزیک تاریکی.

هەتاوەکوو کیبا ، ڕۆک لــیی، شینۆ و ساسکێ هاتن لەنزیکی دانیشتن.

" تش. مشکە بچووکەکە دووبارە لە کولانەکەیەتی." کیبا ووتی و دەستە پیسەکەی خۆی بە کراسەکەی ساکورا سڕی و ڕۆک لیی'ـش دەستی لەسەر کەمەری دانا.

" ڕۆک لــیی ، دەتوانیت دەستت لەسەر کەمەرم لابدەیت .
بەپێی ئەو کتێبەی کە خوێندوومەتەوە بەرکەوتنی جەستەی لەنێوان ڕەگەزی کچ و کوڕ ئەوکاتە ڕوودەدات کاتێک هاوسەرگیریان کردبێت یاخود خۆشەویست بن . بەڵام ، تۆ تەنها هاوپۆلێکیت. " ساکورا ووتی و دەنگی هەموو هەستێکی پشتگوێ دەخست. تەنهادەنگێکی سارد و لەسەرخۆبوو.

ڕۆک لیـی دەستی لەسەر کەمەری ساکورا لابرد و شینۆ دەستی لەناو قژی دانا.

" قژێکی درێژ و جوانت هـەیـە. بۆچی.⁉ چونکە تۆ کچیت و حەزدەکەیت گرینگی بەقژت بدەیت. " شــینۆ ووتی و بەتوندی بەشی خوارەوە قژی ڕاکێشا .و لەبەرامبەردا ساکورا تەنها سەیرکردنێکی ساردی پێدا.

' هێی ساکورا ئەوان قژمان ڕادەکێشن ، شتێکیان لێبکە. !!'. ' ئینەر ووتی بەدەنگێکی بەرز و لەناو مێشکی ساکورادا دەسوڕایەوە

Into a new pathTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang