Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
İyi okumalar.
•••
Alaz'ın ardından daha fazla kızları bekletmemek için bende içeri geçtim. İçeri girdiğimde gözüm ilk pistteki Alaz'a çarptı. Onunda içeri girdiğimi hissetmiş gibi gözleri beni bulunca bakışlarımı çekip kenarda oturan Çağla ve Rüya'ya döndüm. Onlarda antrenörüyle konuşan Alaz ve yeni partnerine bakıyorlardı.
Yanlarına gidip oturduğumda ikisinin de bakışları bana döndü ve Çağla mahcup bir şekilde söze girdi.
"Asi yemin ederim benim haberim yoktu."
"Biliyorum. Olsa söylerdin."
"Şimdi ne yapacaksın peki. Bireysel mi devam edeceksin?" diye sordu Rüya.
Acele ile karar vermek istemiyordum. O yüzden hiçbir şey demeden kollarımı bağlamış bir şekilde oturup pisti izliyordum. Sonra aklıma Alaz'ın gitmeden önce söyledikleri geldi.
"Ama annem ile konuşup şansını deneyebilirsin. Çünkü ben hiçbir şeyi bu kadar çok istememiştim. Asi."
Onun neden bu kadar çok istediğinin sebebini açıklayamadığım gibi benim de neden istediğimi açıklayamıyordum ama istiyordum işte. İstediğimi alana kadar da vazgeçmeye niyetim yoktu.
"Neslihan teyze ile konuşacağım. Belki hala bir şansım vardır."
"Dur bekle ben konuşacağım şimdi." dedi Çağla ve telefonuna sarıldı hemen. Sesi de hoparlöre aldı.
"Anne müsait misin?"
"Kötü bir şey mi oldu?"
"Yok hayır olmadı. Alaz'ın partner meselesiyle ilgili konuşmak istiyordum."
"Bu sabah biriyle anlaşma sağladık."
"Heh sorunda o biri işte. Asi dün akşam teklifi kabul edeceğini söylemişti bana. Bugünde Alaz ile konuşurken öğrendik yeni partneri yani bence anlaşmayı bozup Asi ile olması için hiçbir engel yok."
"Çağlacığım üzgünüm ama daha sabah bir problem yokken bir anda anlaşmayı bozmak çok saygısızca olur. Asi için verdiğimiz sürede partner bulunana kadar geçerliydi."
"Ama-"
"Hastam geldi sonra konuşuruz." diyerek Çağla'nın sözünü kesti ve yüzüne kapattı.
Bu iş zor olacaktı ama başaracaktım. Sıra aklımdaki diğer plana geçmekteydi.
"Çağla anneni buraya getirebilir misin?"
"Denerim de aklında ne var?"
"Galiba ben anladım. Burada seni kayarken izleyecek ve nasıl kaydığını görünce fikrini değiştirebilme ihtimali var." diye aklımdakini söylemişti Rüya.
"Evet ama izlerken sizinde aklına girmenize ihtiyacım var."
İkiside aynı anda "O iş bizde." dediler.
Arkadaşlarım konusunda gerçekten çok şanslıydım.
•••
Ertesi gün Çağla, Neslihan teyzeyi getirmeyi başarmıştı. Pistin kapısında durmuş tribünde oturan ve etrafta göz gezdiren Neslihan teyzeye bakıyorduk.
"Nasıl başardın getirmeyi?"
"Alaz'ın yeni partneriyle nasıl olduğunu görmek istemez misin dedim. Hemen geldi zaten."
Çağla tek başına olduğu için Neslihan teyze bu kadar üzerine düşme ihtiyacı duymuyordu ama Alaz çiftli paten yaptığı için bir partneriyle uzun süre devam edemiyor, sürekli bir problem çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spinning Out - AsLaz
FanfictionGenç bir kızın geçirdiği kazadan sonra buz patenine tekrar tutunma ve bu sırada aşkı bulma hikayesi.