Blackpink бяха на репетиция, когато телефонът на Jennie звънна.Тя отиде до чантата си бръкна и извади телефона.Тя вдигна каза:
Jennie:Ако,кой е?-каза но никой не отговаряше.В същото време един мъж, който не беше толкова познат на момичета влезе в репетиционната зала и каза:
-Здравейте момичета!-те го поздравиха обратно.
-Казвам се Банг Сай-хьок и съм южнокорейски музикален директор, продуцент и автор на песни, който е съосновател и председател на Hybe Corporation.-кагато се представи момичета останаха в шок,не знаеха какво да кажат.В този момент влезе техният директор(шеф) Янг Хьон-сук.Blackpink поздравиха.
Янг:Момичета елате да седнете на дивана за да можем да поговорим!-те отидоха и седнаха на местата си.
Rosè:За какво точно ще говорим?-Тя попита.
Янг:Ще поговорим за престоят ви във вилата заедно с BTS.-каза и момичетата изгледаха много шокирано.
Lisa:Bts?Как така ще сме с тях на едно място?-каза тя леко ядосано.
Янг:Знам че ще в шок, но затова сме тук за да ви обясним заедно с г-н Банг!
Банг:Това го решихме защото мислим че когато сте заедно има вероятност да се справяте много добре.Аз знам че това че ще сте в една сграда няма да ви е много комфортно но нямате друг избор.
Янг:След малко ще пристигнат и момчетата и тръгвате натам,като не искам да правите никаква врява.Искам да кажа че никой не трябва да разбира че ще живеете заедно под един покрив,ясно ли е?-момичетата кимнаха с цел съгласие.Blackpink седяха и чакаха търпеливо в залата докато момчетата дойдат.За да запълват времето Jisoo си припомняше някои танцови стъпки,Rosè оправяше микрофоните,а Jennie и Lisa гледаха на телефоните си.
Не след дълго някой почука на вратата.Lisa стана и отиде до вратата като отвори но преди това си пое дълбоко въздух,погледна към момичетата и отвори вратата.Всички до един бяха пред нея и я гледаха втренчено.Тя ги покани в залата да влязат и се наредиха един до друг като аптекарски шишенца.В същото време дойдоха и двамата директори.
Банг:Браво момчета винаги сте тук по часовник.Време е да кажа и на вас защо казах да дойдете тук при Blackpink.Виждам че малко сте се отпуснали от към писане на текстове,не правите много често репетиции и затова тези невероятни момичета ще бъдат до вас за да ви помагат както и вие на тях разбира се.-думата взе д-р Янг.
Янг:Вие ще бъдете настанени във вила която благодарение на наши средства и на г-н Банг тя беше построена, или накратко ще спите под един покрив, ще се храните с една храна и ще бъдете заедно навсякъде.
Банг: Искам да кажа нещо което е забранено да се случва между вас и то е да се карате или да се отбягвате, защото вие трябва да си помагате и да се подкрепяте.И в никакъв случай не искам да разбирам че някой има чувства към другия, защото вие се водите като бизнес партньори.Разбрахте ли ме?
-Да г-н Банг!-отговориха всички в един глас като се поклониха.
Янг погледна и двете групи и им направи знак да тръгват.Те излязоха от залата и пред тях ги посрещнаха двама шофьори които им казаха да се качат в двата мини вана.Качиха се и тръгнаха към мястото където ще живеят за неопределено време.След 1 час пътуване Blackpink и Bts вече бяха във вилата където ще живеят.Там имаше вече част от техния багаж защото преди Blackpink и Bts да отидат в залата където се срещнаха с двата директора са им казали да си подготвят малко дрехи.
Шофьорите си тръгнаха и всички останаха.Те седнаха на масата в трапезарията,но нищо не си казваха и Rosè реши да разчупи тази тишина.
Rosè:Ако искате можем да се запознаем официално.-всички я погледнаха в очите но никой нищо не казваше.
-Чуйте знам че ние сме известни има всякакви писани неща за нас в интернет но не е нужда да си мълчим или както каза д-р Янг да се отбягваме, а и плюс това тук ги няма blink's и army's така че можем да бъдем себе си.
Jin:Тя е права, това че сме известни няма как да ни спира да си комуникираме и да бъдем приятели.-в този момент Yoongi се обади.
Yoongi:...или нещо повече от приятели!-каза и се засмя.
Rm:Дори и да искаш няма как да се случи, имаме забрана от нашият директор, а и не мисля че някой от нашата или от групата на момичетата ще се влюби в друг.-в този момент Jennie и Taehyung се спогледаха.
Jimin:Става ли преди да се опознаваме да разгледаме къщата и да решен кой къде ще спи, и искам да отида си взема нещата от нас и колата ми.
JK:Добре, хайде!-всички станаха и започнаха да опознават мястото където ще живеят.
След време те отново седнаха на масата и си казаха кой къде ще спи.
По опознаха се малко и не след дълго се разпределиха по стаите.Rosè с Jisoo, Jennie с Lisa,Rm с Jin,J-hope с Yoongi,Jimin с Taehyung, а Jungkook остана сам.Първата част от новата история,дано да ви е харесала! Довиждане ❣️