Розділ П'ятий

9 2 0
                                    

Від лиця Сатору.

Почувши це, я засміявся. Гето  обурився та одночасно він виглядав сильно  втомленим. Я ніжно обійняв його, як мама обіймала обіймала свою рідну дитину і прошепотів:

-Тобі варто відпочити, Гето . А мені зранку потрібно в магічний коледж. 

Гето не чинив опір, і я ніжно його поклав у ліжко і укрив його одіялом. Через алкоголь, сон поборов його, я посміхнувся дивлячись на нього. Я одягнув труси і штани, оставивши голий торс, я вийшов на балкон. Поглянувши на небо, на небо, на зірки, я глибоко задумався. Надіявся, що хоч мої учні не переживуть,  те що пережив я. Макі З'енін,  Панда, Юта Окоццу, Тоге Інумакі. Кірара і Хакарі. Ітадорі, Нобара і Мегумі. Хоча вони також багато чого пережили. У них кожного є своя ціль і мрія, яку вони хочуть добитись.  Я  пишаюсь ними. Своїми учнями. 

Я тяжко зітхнув.

Багато хто з магів ненавидить мене і бачить у мені зброю. Вони не розуміють що я також людина, у мене також є свої почуття.

Якщо я помру, то ніхто не згадає мене. Тоді який сенс життя?

-Годжо?

Мене відволік голос Гето, я повернув голову і подивися на ліжко де лежав сонний Гето. Він дивився у мої вічі. Я посміхнувся і пішов в сторону ліжка.

Я помилився.

Мене цінує Гето та не бачить у мені зброю.  Він бачить у мені людину.

Також як і мої учні.

У мене є сенс жити.

Серед небом і землі, тільки я гідний.

Я посміхнувся і ліг на другу сторону ліжка, напроти Гето.

-Заскучився?-запитав я

Та у відповідь, мені прилетіла подушка.

-Йди лісом. Не смій більше сумувати.

Я засміявся та поглянув в очі Гето.

-Тобі варто поспати, щоб відпочити.

-Якщо ти будеш зі мною.

-Гаразд.


You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Пояснись Гето!Where stories live. Discover now