Гето не сильно уважно слухав, про те як Годжо розповідав що не потрібно здаватись, боротись до кінця, і бла-бла-бла.
-Пробачте але я не зможу бути на церемонії з вами, через погане самопочуття.
Сатору вийшов зі сцени, багато людей засмутились, бо бажали поговорити з ними лицем в лице, пофотографуватись. Сатору пішов в сторону Гето.
-Ти дуже засмутив людей, вони хотіли твоєї присутності та уваги.-сказав Гето, дивлячись як Годжо надягав на себе накидку.
-А я потребую твою увагу, чхати мені на інших.
Гето зітхнув, Годжо взяв його за руку і повів його за собою.
Далі Гето не пам'ятав як дійшло до цього...
Вони були одні в кімнаті. Годжо взяв Гето за талію і притиснув до себе.
-Ти не повіриш, як я про це мріяв-прошепотів Сатору.
-Хто б міг подумати що наш найсильніший маг Годжо Сатору являється геєм?-дразливо запитав Гето.
-Це буде наш маленький секрет.-підморгнув Сатору та взяв зап'ясток Гето в свої руки та почав розцілуловати кожен палець. Гето засміявся. Годжо відійшов від Гето та ліг на ліжко, Гето, ніби зачарований, пішов за ним, і сів йому на коліна. Вони почали цілуватися, один одного роздягаючи, Гето припинив поцілунок.
-Я хочу тебе...
-Ти би знав, як я хочу тебе
Гето засміявся, та відчув що руки Годжо сковзять під його одягом. Не успівши моргнути, як у Гето був голий торс.
-Нечесно, якщо тільки я буду голим-сказав він і надувся. Годжо засміявся і на щоках появились ямочки.
-Ти хочеш бачити мій голий торс?-запитав він
-І не тільки-підморгнув Гето, Годжо знову засміявся.
-Тоді не жалійся.
Сказав Годжо та повністю роздягнувся. Гето охнув: у Сатору було ідеальне тіло, він мав м'язи, пресс, взагалі сильне, натреноване тіло. А ще в нього був великий член.
-Щось не так?-запитав Годжо
Гето мовчав, но через припинив своє мовчання.
-Я не думав що він буде великим...
-Ти уже робиш висновки, даже якщо ми даже не почали...
Годжо хитро хмикнув.
Гето оглянув тіло Годжо, та погляд зупинився на його шрам, що був на руці.
-Що це?-запитав він.
Годжо поглянув туди, куди тикнув Гето.
-Це не так важливо-сказав він і хотів притиснути партнера до себе, та Гето зупинив його.
-Це важливо.
Годжо зітхнув, а пізніше закотив очі.
-Ти такий впертий, знав це? Хай тобі грець. Гаразд, я відповім на твоє питання. Після твого поступку, я довго не міг зосередитися, і ось на одному на небезпечному завданні, отримав цю рану.
-Вибач...
Гето притулився до Сатору, та поцілував його в губи. Той лише хмикнув і потягнувся своїми руками на його штани. Та зняв їх.
-Я думав що ти поміняв свою думку по темі шароварів.
Гето почервонів. На відміну від Годжо, він не дуже помінявся, що й смаками, що й силою, хоч як він старався над цим.
Поки Гето роздумував, Годжо поклав руки на його сідниці.
-Розслабся, ти сильно напружений.-прошепотів Годжо.
-Тоді поможи мені-відповів Гето
-Без проблем.
Годжо перевернув його так, щоб Гето був спиною до Годжо. Гето відчув як Годжо увійшов у нього і прикусив губу від насолоди. Та коли Годжо рухався в середині нього, Гето не зміг стриматися і почав стогнати.
-Твої стогони, для мене музика-прошепотів Сатору все ще рухаючись всередині нього. Та через 10 хвилин насолоди, Годжо вийшов з тіла Гето.
-Твоя дірка і справді дуже мала для мого члену. Так шо твої висновки виправдалися.
Гето пирхнув від таких слів. Та ось йому в голову прийшла одна ідея.
-А чому б нам не щробити один одному мінет?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пояснись Гето!
CasualeГоджо і Гето вчились в магічному коледжі. У них були протиположні моральні принципи. Але не дивлячись на це, вони стали найкращими друзями. Їхній зв'язок був настільки тісним, що під час своєї роботи Годжо сумував за тими спогадами.