𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗌𝖺𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗌𝖾𝗇𝗀𝖾𝗋, 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗅𝖾𝖼𝗍𝗎𝗋𝖾 𝗁𝖾𝗋. 𝖬𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖻𝖺𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗁𝗈𝗆𝖾, 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗆𝖾𝗍. 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍𝖾𝖾𝗇, 𝗁𝖾 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽. "𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁, 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀?" 𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗍𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝖾𝗀 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗄𝖾𝖾𝗉𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝖽𝖾. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗋𝖽 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗁𝖾'𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖺𝗂𝗅 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗐𝗈 𝗐𝖾𝖾𝗄𝗌. "𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝗒𝖾𝖺𝗁" 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐. 𝖬𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗋𝗈𝗅 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽, 𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺𝗇𝗒 𝗍𝗋𝗈𝗎𝖻𝗅𝖾. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝗉𝗋𝗈𝗍𝖾𝖼𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗌 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇. "𝖳𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈 𝗆𝖾, 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁. 𝖳𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽," 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍. 𝖠𝗌 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗈𝖿 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋. "𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀," 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗂𝗇 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋. 𝖲𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗋𝗂𝖻𝖾 𝗂𝗍, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗀𝗈𝗈𝖽. "𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗄𝗂𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀?" 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽, 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗆𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋. 𝖡𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁, 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗒𝖾. "𝖬𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒, 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗈𝗎𝗍!" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝗌𝗐𝖾𝗋𝗏𝖾𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝗇𝖾𝖺𝗋𝖻𝗒 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗌𝗂𝗀𝗇. "𝖲𝗁𝗂𝗍! 𝖠𝗌𝗌𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝖺𝖽," 𝖬𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒 𝖼𝗎𝗋𝗌𝖾𝖽. 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗋𝗋𝗈𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗆𝖺𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀. 𝖧𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗉𝗂𝗍𝖼𝗁 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄. 𝖲𝗁𝖾 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗅𝗂𝗇𝗄𝖾𝖽 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍. 𝖬𝗂𝖼𝗄𝖾𝗒'𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋, "𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁, 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗄𝖺𝗒? 𝖨 𝖺𝗆 𝗌𝗈 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒," 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗉𝖾𝖾𝗄𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗇𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝖺𝖿𝗋𝖺𝗂𝖽 𝗈𝖿 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗐, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗄𝗂𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗋𝗂𝖼𝗄𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋? "𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁?" 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇, 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆. "𝖨'𝗆 𝖿𝗂𝗇𝖾, 𝗅𝖾𝗍'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗈 𝗁𝗈𝗆𝖾."
YOU ARE READING
𝐂𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐎𝐧
Fanfiction𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐖𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐌𝐚𝐫𝐲 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲? 𝐀𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐟𝐞𝐰 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐃𝐞𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐚𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐭�...