Uykulu kafa ile yazdım absürt şeyler çıkarsa karşınıza şaşırmayın 😞
Bileklerimde hissettiğim agri ile gözlerimi açmış ve nerede olduğumu idrak etmeye çalışmıştım.
3.kisi anlatim
Bileklerine kelepçe takılarak yatağa sabitlenmişti esmer oğlan, muhtemelen birkaç saattir burda bayılmış bir şekilde yatıyordu. Bilekleri yetmezmiş gibi ağzına da bir bez parçası geçirilmişti. Kumral sinsi herifin asagida ağırladığı müşterilere sesi gitmesin diye ağzını bagladigini düşündü tadic.
Zaten düşündüğü gibiydi.
Bileklerindeki kelepcelerden kurtulmak için cekistiriyor ve ne kadar cekistirirse o kadar canı yanıyordu.
Dakikalarca kurtulmak için çabaladı esmer oğlan. Ağzındaki bez yüzünden bağırsa bile sesi çıkmıyor, gitgide boşuna cabaladigini düşünürken sesler duymaya başladı.
Bunlar adım seslerine benziyordu.
Adım sesleri duyunca buz kesildi ve kelepceleri salıp gelen sesi dinledi.
Birisi merdivenleri çıkıp buraya doğru geliyor olmalıydı.
Esmer oğlan elleri bağlı bir şekilde çaresizce yatakta duruyor ve her an her şey olabilir diye korkuyor, bir nevi kendini korumak istiyordu.
Oosterwolde öldükten sonra kimse ile ilişkiye girmemiş ve bunu istemeyi asla aklının ucundan bile geçirmemişti.
Herhangi birinin ona dokunmasını zaten istemiyorken bir de bu ibnenin dokunmasını asla istemezdi tadic.Adım sesleri kesildiğinde kapı aralandı ve yine o ibne kumralı görmek zorunda kaldı tadic.
Herifi gördüğü gibi gözlerini devirdi ve yüzünü başka tarafa doğru döndü esmer oğlan.
Kumral oğlan her zamanki gibi elinde vazgeçemediği şarap kadehi ile kapiyi kapatıp kitledikten sonra esmer oğlana doğru yürümüş ve sırıtarak konuşmuştu;
-Nasıl rahat mısın? Umarım iyi uyuyabilmissindir, misafirimizin rahatı bizim için önemli.
Sözünü bitirdikten sonra şarabını yudumladi kumral olan.
Esmer oğlan hâlâ yüzünü ondan tarafa doğru dönmüyor onunla muhattap olmak istemiyordu. Çünkü konuştuğu an ona ajans ile ilgili sorular soracak ve sorularıyla onu bunaltacakti.
-Yüzünü bana doğru dön.
Elindeki kadehi yan tarafında duran oval masanın üzerine bıraktı kumral olan.
Karşısında yatan adamdan herhangi bir karşılık gelmeyince bu kez daha sert bir ses tonu ile konustu;
-Sana bana doğru yüzünü çevir dedim!
Yine bir tepki gelmeyince bu kez yatağın dibine geldi ve oğlanın boynuna tırnaklarını geçirerek yüzünü ona doğru hızlıca çevirdi kumral olan.
Karşısındaki adamdan minik bir inilti çıksa da ağzındaki bezden dolayı sadece hırıltı olarak duyulmuştu.Elleri hala esmerin boynunda iken baş ve işaret parmakları ile boynunu sıkmış, ardından eklemisti;
-Simdi ben ağzını acicam ve sende sorduğum tüm sorulara mantıklı bir cevap vereceksin anlaşıldı mı? Olur da diyelim cevaplarını beğenmedim ya da hiç konuşmadın, o zaman ben ne dersem onu yapmak zorunda kalırsın.
Esmerin bir yandan boynundaki eller canını acıtıyor bir yandan da duyduğu sözler karşısında ne halt yiyeceğini düşünüyordu.
Sonunda canını yakan elleri kumral olan üzerinden çekmiş ve ağzındaki bezi çıkarmaya yönelmişti.
Esmer olan uzun süredir ağzındaki şeyden kurtulunca rahatlamış ve konuşmuştu;
-Ne istiyorsun?
Kumral olan anında kendisine yöneltilen soruya cevap olarak;
-Çok basit. Sorduğum her soruya doğru bir cevap vereceksin o kadar.
-Orasını anladım zaten bunak. Ne soracaksan sor hadi.
Kumral olan duyduğu cümle karşısında neye uğradığını şaşırmış olsa da belli etmemeye özen gostererek;
-Peki, kime çalışıyorsun?
-Kimseye.
Karşısındaki elemandan histerik bir kahkaha duymustu esmer olan.
-Sen kimi kandiriyorsun ya? Çocuk mu var senin karşında ha?!
Esmer olan birden yankılanan yüksek ses tonuyla irkilmis ve sessiz kalmayi tercih etmişti.
Kumral olan ona doğru yaklaşıp eğik olan başını sertçe çenesinden tutup kendisine doğru bakmasını sağladı.
-Son kez soruyorum, kime çalışıyorsun?
Ardından esmerin çenesini sıkıp konuşması için bıraktı.
Esmer ağrıyan yüzünü toparlamak için bir süre bekledi ve ekledi;
-Bende son kez cevap veriyorum ukala bunak. Ne kadar sorarsan sor sana istediğin cevabı vermicem.
Kumral olan sinirlenerek bir hisimla yatakta dogrulmus bedeni yatağa yatırmış ve üzerine çıkmıştı.
Altındaki bedenin göz bebekleri büyümüş üstündeki kumrala bakıyordu.Nefesleri birbirlerinin yüzüne çarpıyor ve neredeyse dudakları birbirlerine değecek kadar yakinlardi.
Kumral olan diğerinin gözünün içine bakıyorsun esmer olan baska bir tarafa doğru bakıyor onunla göz teması kurmamaya çalışıyordu.Kumral beden altındaki bedenin boynuna doğru eğilmiş ve kafasını oğlanın boynuna gömmüş, kokusunu içine çekmeye başlamıştı.
Kumral beden esmerin boynuna yerlestikce yerleşiyor, şimdi ise boynuna tüy kadar hafif öpücükler bırakıyordu.
Esmer olanin bir anlik bosluguna gelmiş olacak ki;
-Kalk lan üstümden. Öpme beni!
Fark edince anında bağırmaya başlamıştı bile.
Ardından zincirlerini cekistirmis kurtulmaya calismisti.-Çıkar ulan beni buradan. Bırak beni!
Kumral olan altındaki beden hareket ettikçe penisleri birbirine sürttüğü için oldukça zor durumda kalıyordu.
Buna bir son vermek adına esmerin üzerinden kalktı ve komodinin üzerinde duran bez parçasını alıp tekrar ağzını bağlamak için yoneldi;
-Hayır, bağlama ağzımı dur yapma!
Esmer olan her defasında boşa uğraşıyordu sanki.
Kumral olan kendini bir güç toparladı ve masaya biraktigi şarabını alıp çıkmadan önce ekledi;
-Konusana kadar burada misafirimsin. Ama şunu sakın unutma bu misafirlikte başına her şey gelebilir.
Taslakta 2-3 fic daha var onları da salicamm bakalım tutarsa öpüyorum tüm oylayanlari 🤠💋💋💋