Вілл

1 0 0
                                    

Вілл

Я поцілував її в м'які і теплі червоні губи, пестячи пальцями холодні щоки. Відсунувшись, глянув їй в обличчя, приховане хитромудрою маскою із сріблястого металу, що закриває чоло. Її очі дивилися на мене крізь прорізи.

Нахилившись, вона видихнула мені в губи і швидко ковзнула рукою по моїй ширинці, обхопивши долонею член.

- Як ви думаєте, ваша дружина щось підозрює? - піддражнила вона.

Я ахнув, коли вона стиснула член у кулаку: в цей момент я мріяв лише про те, щоб побачити її роздягненою догола, за винятком спокусливої ​​маски.

Я посміхнувся, покусуючи її нижню губу.

– Кого це хвилює? – глузливо спитав я. – Мене ніхто від тебе не відірве.

Еммі посміхнулася, вп'ялася в мої губи поцілунком і випустила з руки член, щоб обійняти мене за шию.

– Я так сильно тебе кохаю, – сказала моя дружина. - Адже ти в курсі, правда?

Я кивнув головою.

- Але ти все одно можеш постаратися щось мені довести.

– Обов'язково. - Вона знову поцілувала мене. - Але спочатку давай завершимо танець.

Ми закружляли, музика ледве долітала до балкона другого поверху, де ми танцювали, на нас падав сніг, холод пробирав до кісток, але Еммі широко посміхалася, і я готовий був провести тут скільки завгодно часу, якщо їй того хотілося.

Вона поклала голову на мої груди, пригорнувшись до мене.

Ось що мені справді подобалося. Раніше я думав, що Еммі мене не потребує, але тепер знав – це не так.

Вона не просто обіймала мене. Вона притискалася до мене.

Ми дивилися на ліс, де крізь облетелі гілки дерев виднівся ліхтар Годинникової вежі.

– Де її могила? - Запитала Еммі.

Мені не потрібно було уточнювати, про кого йдеться: вогонь на честь Ревері Крос мерехтів на Годинниковій вежі.

Мені здалося дивним, що Еммі довго чекала, перш ніж поставити запитання, але на її місці таким чином, напевно, вчинив би кожен.

Коли я не відповів, вона продовжила:

- Твій дідусь любив її?

Я міцніше обійняв Еммі.

– Я ніколи не питав його.

Мене завжди це цікавило, але я не наважувався пускатися в обговорення з дідом. Можливо, боявся розчаруватися, якщо відповідь буде нуднішою, ніж плоди моєї уяви.

Ніч вогнюWhere stories live. Discover now