Neredeyse bir ay'ı geçmişti. Bu yaz da bu şehirde kalma planımız vardı. Bu yüzden şimdiden iş bulmamız gerekirdi. Son aylardı Mayıs ve haziran işte iki ay kalmıştı. Finalleri hallettikten sonra daha rahat çalışabilecektik. Bir iş bulduğumuz da ise daha rahat bir eve geçmeyi planlıyorduk.
Bir ay geçmişti. Jeongguk'u o günden sonra hiç görmemiştim. Zaten aparta da çok geç gidiyormuş. Yine Yoongi ile konuşmuştum. Haberleri yokmuş bu olanlardan ve onlara bizim çocukların yanına gideceğimi baştan söylediğimden o yüzden yazmamıştı. Zaten bu olaylar olduğunda vize haftasıydı ve Yoongi maalesef derslerine çok önem vermek zorundaydı.
Yoongi öğrenince Jeongguk'a biraz kızmıştı. Tabi asıl kızmasının sebebi bu değilmiş. Bizim çocuklar yanında kız görmüşlerdi ya. Evet o kızla takılıyormuş. Ciddi bir ilişkiye adım atma yönündeymiş Yoongi bana bunu söylemeyi düşünmüş ancak Namjoon bırak Jeongguk'tan duysun biz kötü olmayalım demiş.
Haklılardı muhtemelen Yoongi bunu söyleseydi Yoongi'ye de çok kızgın olurdum.
O kızla arada görüyormuş bizim çocuklar ama kader sanki benimle oyun oynuyordu ve ben onu göremiyordum işte.
Bir öğrenci olarak Maksimum kafe ya da mağazalarda çalışmamız gerekliydi bende kafe de çalışma kararı almıştım.
Kafedeydim yine işte.
Sinirlenince esprreso makinesinin kapağını açıp espresso koklar kendime gelirdim.
Geceleri ise güzelce dinleniyordum. Yani biraz meşgul ve yorgundum. Jeongguk'u unutmak istiyordum bu meşgul öğrencilik hayatımda aşırı meşguldum ve onu düşünmek istemiyordum.
Yeterince kafam karışıktı zaten.
Öğrenmem gereken içecekler, çalışmam gereken sınavlar. Yani şuan da hoşlandığım çocuğu düşünemezdim.
Ah! kimi kandırıyorum ki. Hiç unutamıyordum. Mal mıyım neyim of.
Kaos var ibne koş
Jimin
Neyse bende dedim ki
"Başını ye."
Jin
Ya mal mısın olm??Jimin
Niye?Jin
Hoseok açıkla annemHoseok
Kanka bir aydır flörtleşiyorsun çocukla amk
Tam teklif edeceği zaman mı başını ye dersin insanaJimin
Ama bana dediğine bakın amk
"O don't wanna be your friend, ı wanna Kiss your lips"Taehyung
Gayet güzel bir şarkı sözü yani güzel bir teklif anlıon mu?
Bunu alamayan bahtsız bedeviler var
Kahpe çocuğıJimin
Şarkıyı tam dinleyince diyor ki
"O don't wanna be your friend, ı wanna be your BİTCH"
BİTCH
BİTCH
BİTCHH
😩😩😩😩BEN SEVGİLİ Mİ ALIYORUM KENDIME YOKSA OROSPU MU ARKADAŞLAR KENDİNİZE GELİN
Ve ayrıca kuzenş piç
Jin
Kendine bir şey aldığın yok amk
Pazardan portakal mı alıyon aqüHoseok
lsmdldçdçdldldççf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegatron Home
Teen FictionTaehyung eve çıkacağı sırada yurtta gördüğü bir çocuğa aşık olur. #taekook #yoonmin #Yarı texting #031223