0.³

48 11 5
                                    

Ağrımaya yüz tutmuş boynumun acısından gözlerimi açıvermiştim. Etraf yine aynıydı fakat başımı sanki taşa koymuş gibi hissediyordum. Yastığımı ise kollarımın arasında bulmak beni bi hayli şaşırtmadı değil. Zar zor kalkmış boynuma kendimce masaj yapmaya başlamıştım. Güne böyle sikik bir şekilde uyanmak benim için çok kötü hissettiriyordu. "Ne var sanki şu yurtta iki yastık verseler ne olur ki?"

Sürünerek kendimi banyoya attığımda bile söyleniyordum. Sıcak suyun akışı tam enseme geldiğinde rahatlamıştım. Büyüklerimiz derdi hep boyun ağrıyorsa sıcak su her zaman iyi gelir diye. Harbi öyle oluyormuş.

"Neymiş efendim oyuncak alıp sarılıcakmışım. Hayır sanane abla ben buraya para ödemişim. Sen ver işte iki yastık. Orada tonlarca var. Yastık nüfusu insan nüfusundan fazla yine de esirgiyor köpekler!"

Aynadan yüzüme baktığımda kendimden midem bulanmıştı. Nedensizce her banyodan sonra aynadan baktığımda biscolata erkeği gibi görüneceğimi düşünüyordum. Fakat onlar kadar kaslı olmadığımı bu ayna bana hatırlatıyor. Her başladığım sporun yarım kalmasına küfür etmeme sebep oluyordu.

Nihayetinde hazırlanmış, ezberlediğim yolu her günkü gibi gitmeye başlamıştım. Okulu severdim, ama çok değil. Mesela şuan saat 10 ve 12 de olan dersime küfürleri basıyorum. Anlamıyorum da lisedeyken her gün 7 de kalkmak bana bu kadar batmıyordu...

Kampüse geldiğimde bizimkilerin kapının önünde sigaraları tüttürmesi kadar güzel manzara yoktu, Şu okulda.

Onların yanlarına gidip bende hemen bir sigara yakmıştım.

Anlaşılan onlar da okulu benim kadar çok sevmiyorlardı ki sabahtan beri duyduğum tek şey küfürleri olmuştu.

Yine sıradan günlük bir yaşamdı. Jeongguk'la grupta tanışalı bir hafta olmuştu. Namjoon ile çok iyi anlaşmıştım. Onunla görüşmeyi çok istiyordum fakat bizimkilerden hâlâ çıt çıkmıyordu.

Keşke şuan başka bir şey dileseydim.

"Çocuklar bence artık taşınalım yani yurtta kalalım bu verdiğimiz para kadar fln ama bence bugün başlayalım taşınmaya."

Jin'in attığı fikirle benim havalara uçmam bir olmuştu. O kadar iyi bir şey demişti ki. Bugün sadece bir dersimin olmasına şükür duaları edip yurda gidip eşyalarımı toplamak istiyordum.

Kaos var ibne koşş

Jimin
Dostcuklarimm ben odamdayim esyalarımı topluyorum
Tamam
Bu arada baliklar yagmur yagarken islaniyormus

Hoseok
Benim bir bavul şimdiden doldu
Tamam
Balıkları siktir et
Onlar her zaman ıslanıyor knki
Ben anlamıom nasıl hasta olmuyorlar
Su çok soğuk
🥶🥶🥶

Jin
Benimde şimdilik çoğu bitti
Tamam
Sizin beyninizi yaaa
Olm bu üniversiteye nasıl geldiniz amk
Harbi diyorum aileniz büyük paralar mı yatırdı üni için

Taehyung
Ben hazırımmm
Hemen Jin odana geliyorum
Tamam
Off Jin haklısın bu arada lan
Çocuklar az beyninizi kullanın amk
Balıkların pulları onlara kalkan oluyor ve gerçek derileri ıslanmıyor bu sayede hasta olmuyorlar

Jin
Bekliyorum tamam
Taehyung
Sen daha çok gerizekalısın
Vazgeçtim yanıma gelmesen mi?

Taehyung
Kırılıyorum...

Vegatron HomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin