Pengenalan

7 1 0
                                    

Uhmmm, This Is Not A GL Fiction...This Is About Two Cousin That Are Trying To Survive In Their Family. Yang Cuba Bertahan Selama Yang Mereka Mampu. Mampukah Mereka Mengecapi Bahagia? Sejauh Mana Mereka Boleh Bersabar Di Dalam Tempoh 19 Tahun Mereka Hidup. Dan Sepanjang Tempoh Itu,Tidak Pernah Sekali Pun Mereka Merasa Kasih Sayang Sebuah Keluarga. Oleh Itu,Mereka Berdua Sentiasa Bersama Dalam Apa-Apa Waktu Yang Mencabar. They needed to be strong in this family,had to face all of the hard things.

"Kisah Aku Dan Kisah Dia. Bersama-Sama Hadapi. Pahit Manis Bersama"

Cerita Yang Bertulis
-aku Dan Kau,Aku Dan Dia
-You Have Your Own Problem,So Was I
-So,I Wrote A Story About Us
-and our confession
-I See You Like My Own Sissy.

Memang Nampak Sussy Tapi It Just a Normal Family Conflicts Fiction. Slow Update,Kalau Rajin Aku Update. Okay Terima Kasih. Dan Cerita Saya Macam Di 'Taip' Oleh Seorang Yang Menghidapi 'Bipolar' Tapi Hadap Sahaja Lah.....Sebab Jalan Cerita Ni Boleh Berubah-Ubah...Dalam Beberapa Scene Lepastu Berubah Secara Tiba-Tiba...Harap Tak Letak Sangat Lah Harapan Yang Tinggi Pada Cerita Ni...Sejujurnya,Pada Awalnya Aku Nak Based On Real Story Tapi Macam Sakit Pula Kan? So,I Decide To Make It Just Fiction Story.

Lagu Yang I Rasa Akan Match the Vibe :
1. Milik Kita By Adira Suhaimi
2. Ternoktah By Aisha Retno
3. Pencarianku(Instrumental) By Aisha Retno
4. Kamar Ilhammu By Iera Mielpan
5. Tusuk By Shiha Zikir

Yezzza! Semua pain-pain.

Karya
The KetamXFish

Tarikh Di Publish : 16 Oktober 2024

Tarikh Tamat : -

Cerita Yang BertulisWhere stories live. Discover now